اخبار

دعوتنامه ی معرفی گوشی هوشمند ال جی V20 منتشر شد ، شانزدهم شهریور روز موعود

کمپانی کره‎ای ال‌جی پیش از این رسما اعلام کرده بود که جانشین گوشی ال جی V10 در ماه سپتامبر مصادف با شهریور ماه شمسی معرفی می‌شود. حال و تنها دقایقی پیش ال‌جی روز معرفی این گوشی پر سروصدا با نام ال جی V20 را منتشر ساخت. گوشی هوشمند ال جی V20 شانزدهم شهریور ماه (ششم سپتامبر) معرفی می‌شود.

رونمایی از گوشی ال جی V10 در سال ۲۰۱۵ برای ال‌جی موفقیت‌های محسوسی را به ارمغان آورده بود. با آغاز سال ۲۰۱۶ و عدم موفقیت قابل توجه ال‌جی در فروش پرچمدارش یعنی گوشی ال جی جی ۵ (LG G5) صحبت‌هایی در مورد احتمال رونمایی این شرکت از گوشی هوشمند ال جی V20 به عنوان جانشین گوشی ال جی V10 به میان آمد. چندی پیش ال‌جی رسما اعلام کرد که طی ماه سپتامبر یا همان شهریور ماه از نسخه جدید و جایگزین گوشی ال جی V10 رونمایی می‌کند. حال و دقایقی پیش ال‌جی یک دعوتنامه به منظور برگزاری رویدادی اختصاصی را منتشر ساخته و در آن به نام گوشی هوشمند ال جی V20 و روز ششم سپتامبر مصادف با شانزدهم شهریور ماه اشاره مستقیمی داشته است.
 
گوشی هوشمند ال جی V20

گوشی ال جی V20 مادامی در روز شانزدهم شهریور در سانفرانسیسکو (San Francisco) معرفی می‌شود که معرفی رسمی این گوشی در سئول (Seoul) یک روز بعد در روز هفدهم شهریور انجام می‌پذیرد. ال‌جی در دعوتنامه یا تیزری که به منظور رونمایی از گوشی هوشمند ال جی V20 منتشر ساخته از شعاری با مضمون “The Second Story Begins, ال جی V20″ استفاده کرده که معنای مفهومی “داستان دوم با گوشی هوشمند ال جی V20 آغاز می‌شود” را به همراه دارد.
شرکت ال‌جی پیش از این تایید کرده که گوشی هوشمند ال جی V20 دو قابلیت ویژه از نسل قبلی خود یعنی گوشی هوشمند ال جی V10 را بار دیگر به همراه خواهد داشت. این دو قابلیت ویژه مربوط به دوربین سلفی دوبل و صفحه نمایش ثانویه می‌شود. بنابراین گوشی هوشمند ال جی V20 هم مانند نسخه پیشین خود از این دو قابلیت بهره می‌برد. همچنین گوشی هوشمند ال جی V20 اولین گوشی خواهد بود که با تجهیز به سیستم عامل اندروید نوقا (Android Nougat) معرفی می‌شود.
شاید ذکر این نکته هم جالب باشد که روز شانزدهم شهریور ماه با آخرین روز برگزاری رویداد IFA 2016 در برلین مصادف است. ال‌جی تصمیم گرفته که از پرده‌برداری گوشی هوشمند ال جی V20 در  رویداد IFA 2016 صرف نظر کرده و طی رویدادی اختصاصی که در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود از این محصول پرمخاطب پرده‌برداری کند. نظر شما در رابطه با گوشی هوشمند ال جی V20 چیست؟
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا