اخبار

دفترچه یادداشت دیجیتالی Montblanc در IFA 2016 معرفی شد

شرکت Montblanc اولین شرکت دنیا نیست که قصد تغییر دنیای یادداشت برداری را از آنالوگ به دیجیتال داشته است، اما این روش یادداشت برداری که توسط این شرکت ارائه شده، مدرن‌تر از آنچه که فکر می‌کنید است. این هفته در طی برگزاری نمایشگاه IFA شرکت آلمانی نام برده دفترچه یادداشت دیجیتالی Montblanc را معرفی کرد.
دفترچه یادداشت دیجیتالی Montblanc به کاربران اجازه انتقال طرح و نوشته‌ها به دستگاهی که به آن متصل شده است را از طریق اپلیکیشن انحصاری آن می‌دهد. البته برای این کار نیاز به انجام دادن تنظیمات خاصی است که برای مثال گوشی هوشمند شما را با این دفترچه دیجیتالی متصل می‌کند. اعلام شده که قیمت دفترچه یادداشت دیجیتالی Montblanc تنها ۱۹۹ دلار، قیمت قلم هوشمند آن ۱۴۹ دلار و هزینه اضافه کردن کاغذ به آن ۷۲۵ دلار است.
ممکن است که بسیاری از افراد خواهان خرید این دفترچه دیجیتالی نباشند چراکه هزینه آن به عنوان دفترچه‌ای برای نوشتن زیاد است، اما برای بسیاری دیگر از کاربران کاربردی خواهد بود و ارزش خریدن را دارد.
این بار تکنولوژی از سمت دیگری توسعه یافته است، دفترچه یادداشت و کاغذهای دیجیتال که نقش خاصی را در طراحی و نوشتن خواهند داشت. این دفترچه یادداشت ظرفیت ۱۰۰ برگه کاغذ را در حافظه داخلی دارد و همچنین اطلاعات موجود از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند انتقال می‌یابد. جالب اینجاست که بهترین تشخیص دستخط را دارد، این گجت به سادگی قادر به تشخیص ۱۲ زبان از جمله  انگلیسی، آلمانی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی و چینی است.
این دفترچه دیجیتالی دارای ویژگی‌های بسیاری برای نوشتن و تشخیص حرکات دست کاربر است و به صورت کلی از بهترین گجت‌های موجود در IFA 2016 خواهد بود. متاسفانه هنوز درباره تاریخ عرضه این محصول هیچ خبری منتشر نشده است.
منبع:theverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا