اخبار

ده هزار نسخه کلسیونر دیگر برای بازی Final Fantasy 15 تولید خواهد شد

همان‌طور که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) از قبل به طرفداران قول داده بود، این شرکت قصد دارد تعداد بیشتری نسخه کلسیونر برای بازی Final Fantasy 15 تولید کند. با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.طبق یکی از رونمایی‌های صورت گرفته توسط شرکت، اسکوئر انیکس قادر است ۱۰ هزار نسخه کلکسیونر دیگر برای بازی Final Fantasy 15 تولید کند. این نسخه‌ها به صورت جهانی به فروش خواهند رسید و در انحصار منطقه‌ خاصی نخواهند بود. در صورت تحقق، تعداد کل نسخه‌های کلکسیونر تولید شده برای بازی Final Fantasy 15 به ۴۰ هزار نسخه خواهد رسید.
این تعداد نهایت نسخه کلکسیونری است که شرکت اسکوئر انیکس می‌توانید تولید کند و شرکت باری دیگر اعلام کرد که نمی‌تواند تولید تعدادی بیش از این را قبل از انتشار رسمی بازی تضمین کند. در پست منتشر شده در وبلاگ شرکت ذکر شده است:

مطمئن باشید ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم این نسخه‌ها را به موقع به طرفداران تحویل دهیم.

پست با جملات زیر ادامه پیدا کرد:

ما مسلما هنگامی که به انتشار بازی نزدیک شویم به‌روزرسانی‌های بیشتری در این رابطه منتشر خواهیم کرد چرا که می‌دانیم دسترسی هر چه زودتر به بازی برای شما چقدر مهم است.

تصویری از نسخه کلکسیونر بازی Final Fantasy 15

بازی Final Fantasy 15
اگر شما از لینکی که در وبلاگ اسکوئر انیکس وجود دارد استفاده کنید، دستور عمل‌های موردنیاز جهت چگونگی سفارش این نسخه، بستگی به موقعیت مکانی خود را پیدا خواهید کرد.
در حالی که نسخه کلکسیونر بازی Final Fantasy 15 همین چند هفته پیش رونمایی شد، طرفداران در عرض چند دقیقه تمامی نسخه‌ها را خریداری کردند. برخی نیز با خرید به موقع و فروش مجدد آن در eBay با قیمت‌های فضایی، سود فراوانی را به جیب زدند.
بازی Final Fantasy 15 در آخرین روز ماه سپتامبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی بازی در تاریخی نامعلوم پس از انتشار نسخه کنسولی رونمایی و منتشر می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا