اخبار

رندرهای جدیدی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ منتشر شد

حالا با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) ، مشاهده تصاویر و طرح‌های بیشتر از این فبلت جدید سامسونگ در فضای وب آن‌چنان عجیب نیست. مدتی بود که تنها چند رندر مبتنی بر طرح کلی این محصول منتشر بود و آنها را در اختیار داشتیم. اما خوشبختانه امروز یک منبع قابل اعتماد تصاویر جدید از طرح بدنه گلکسی نوت ۷ سامسونگ را منتشر کرد.
بااینکه رندرهای جدید این محصول نیز هنوز نتوانسته‌اند اطلاعات زیادی را در اختیارمان قرار دهند، اما با نگاهی به این موارد متوجه می‌شویم که اکثر مشخصاتی که تاکنون از این محصول انتظار می‌رفت حقیقت داشته‌اند.
 
گلکسی نوت 7 سامسونگ
تحلیل و بررسی این طرح‌های جدید را از مسائل واضح و آشکار آغاز می‌کنیم؛ صفحه نمایش گلکسی نوت ۷ سامسونگ قطعا خمیده است، موضوع که تاکنون شایعات و گزارش‌های متنوعی آن را تایید کرده‌اند. همچنین فبلت جدید سامسونگ با صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی کیو اچ دی سوپر آمولد همراه خواهد بود. این بار و در نسل ششم از فبلت‌های کمپانی سامسونگ خبری از نسخه‌ای با صفحه نمایش صاف و معمولی نیست؛ شایان ذکر است که شرکت سامسونگ به دلیل همگام سازی شماره پسوند پرچمداران سری اس و نوت، امسال به‌جای گلکسی نوت ۶، گلکسی نوت ۷ را روانه بازار می‌کند.
همچنین اسکنر چشمی آیریس نیز به‌خوبی در این تصاویر مشاهده می‌شود. با نگاهی به بخش پشتی محصول در این رندر‌های جدید، متوجه می‌شویم که دوربین دستگاه در جای همیشگی و با ابعاد و شکل مشابهی تعبیه شده است؛ یک دوربین مربع شکل با گوشه‌های خمیده مثل گلکسی اس ۷ سامسونگ. در حقیقت منابع تایید کرده‌اند که در گلکسی نوت ۷ سامسونگ از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل دوگانه (Dual-Pixel) استفاده می‌شود که در بخش نرم افزاری بهبود یافته است. همچنین فلاش ال ای دی و سنسور ضربان قلب را نیز باید به این مجموعه اضافه کرد.
 
گلکسی نوت 7 سامسونگ
بخش پشتی این محصول نیز طراحی خمیده‌ دارد که ما را به یا گلکسی نوت ۵ کمپانی سامسونگ انداخت. بدین ترتیب احتمالا از یک پنل شیشه‌ای در این بخش استفاده می‌شود. همچنین درگاه قلم اختصاصی نوت سامسونگ در این طرح‌ها بسیار مشابه با نوت ۵ است و به نظر می‌رسد از همان مکانیزم کلیکی قبل پشتیبانی می‌کند.
در بخش پایینی در این رندرها اسپیکر دستگاه، یک میکروفون و همچنین پورت متقارن یو اس بی نسخه سی (USB Type-C) دیده می‌شود؛‌ بدین ترتیب اهمیت ندارد که کابل شارژ را از کدام طرف به گلکسی نوت ۷ سامسونگ متصل می‌کنید. همچنین خروجی جک صدای ۳٫۵ میلی‌متری نیز در این طرح‌ها دیده می‌شود. در بخش بالایی دستگاه جایگاه سیم کارت و چند علامت نقطه‌ای دیده می‌شود که احتمالا مربوط به سیستم سه میکروفونی هستند و یا قرار است بخش بلستر مادون قرمز دوباره به این محصولات اضافه شود.
 
گلکسی نوت 7 سامسونگ
گلکسی نوت 7 سامسونگ
از جمله سایر مشخصات احتمالی که تاکنون از گلکسی نوت ۷ سامسونگ می‌دانیم، می‌توان به باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری، تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ و نسخه‌ای با تراشه اگزینوس ۸۸۹۳ سامسونگ اشاره کرد. حافظه رم این محصول هنوز مشخص نیست، اما ۶ گیگابایت رم می‌تواند حدس خوبی باشد. همچنین احتمال عرضه گلکسی نوت ۷ سامسونگ در سه نسخه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وجود دارد.
این محصول احتمالا در تاریخ دوم اوت سال جاری رسما از سوی کمپانی سامسونگ معرفی می‌شود، اما حتی این مورد نیز هنوز رسما تایید نشده است. نظرات خود را در رابطه با طرح‌های جدید لو رفته از گلکسی نوت ۷ با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا