اخبار

رندرهای ZTE Nubia Z11 : نمایشگر بدون حاشیه و به باریکی یک ورق کاغذ !!!

رندری جدید از گوشی ZTE Nubia Z11 در چین فاش شده است که طراحی این گوشی را به تصویر می‌کشد. هفته‌‎ی گذشته در نمایشگاه CES 2016 تصاویری از قسمت جلوی این گوشی منتشر شد.امروز هم تصویری رندر شده از قسمت جلو و پشت Nubia Z11 منتشر شده از دوربین دوگانه‌ در پشت دستگاه دارد.رندرهای جدید ظاهری شبیه به گوشی دیده شده در نمایشگاه دارند و در زیر نمایشگر آن، دکمه‌ی دایره‌ای شکل قرمز رنگی قرار گرفته است.
ZTE در اسمارت‌فون جدید خود از فناوری FIT، یعنی طراحی نمایشگر بدون حاشیه استفاده کرده است. این تکنولوژی اولین بار در مدل Nubia Z9 این شرکت استفاده شده بود. با وجود شباهت میان گوشی دیده شده و این رندر منتشر شده، هنوز هم نمی‌توان با اطمینان گفت ظاهر گوشی این‌گونه خواهد بود؛ چرا که این تنها یک رندر است و هر طراح سه بعدی ماهری قادر به طراحی این رندر می‌باشد.
از سوی دیگر، اگر این رندر ظاهر واقعی این دستگاه باشد، باید گفت ZTE هنر خود را طراحی اسمارت‌فون ها به زیبایی هرچه تمام تر به نمایش گذاشته است. فریم فلزی دور دستگاه که در پشت آن حالتی برآمده دارد، از بدنه‌ی شیشه‌ای پشت دستگاه در برابر سقوط محافظت می‌کند.
جزئیات به تصویر کشیده شده در پشت دستگاه شامل یک حسگر خازنی اثر انگشت، فلش dual-LED و همینطور دوربین دوگانه می‌شوند.در ادامه تصاویر قسمت جلوی این گوشی که در نمایشگاه CES 2016 منتشر شده بود را مشاهده خواهید کرد.
 
منبع : PhoneArena
 
 

Nubia-Z11-front-panelNubia-Z11-front-panel_3Nubia-Z11-front-panel_4ZTE Nubia Z11 2ZTE Nubia Z11 1

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا