اخبار

رندر جدیدی از می نوت ۲ وجود دوربین دوگانه و پورت یو اس بی نوع C را تایید می‌کند

رندر می نوت ۲ در فضای آنلاین ظاهر شد و وجود دوربین دوگانه و نمایشگر دو لبه منحنی آن را تایید کرد. دیروز مشخصاتی از یک دستگاه جدید به بیرون درز کرد که انتظار می‌رفت مربوط به گوشی شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) باشد. به نظر می‌رسد که این دستگاه به ۶ گیگابایت رم مجهز شده و از این جهت اولین گوشی شیائومی است که با چنین اندازه از حافظه رم معرفی می‌شود.
با توجه به اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شد و همچنین گمانه زنی‌هایی که درباره این دستگاه انجام می‌شود، شیائومی می Note 2 احتمالا دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵٫۵ اینچی خواهد بود. پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ با سرعت پردازش ۲٫۱۵ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ به آن قدرت داده، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته و گفته می‌شود که به جدیدترین سیستم عامل گوگل، اندروید ۷٫۰ نوقا مجهز خواهد شد.
در حالی که شایعات قبلی نشان داده بود که در گوشی Xiaomi Mi Note 2 تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام به خدمت گرفته خواهد شد، اما خبر منتشر شده در روز گذشته پردازنده مرکزی را نشان می‌دهد که سرعت کلاک آن با اسنپدراگون ۸۲۰ همخوانی دارد. سرعت پردازش تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام بیش از ۱۰ درصد سریع تر از مدل قبلی این کمپانی، اسنپدراگون ۸۲۰ است. علاوه بر این مدل ۶۴ گیگابایتی که دیروز نقل محافل خبری بود، درباره مدلی از این دستگاه صحبت می‌شود که گویا به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. می‌تواند نسخه هیجان انگیزی باشد.
رندر می نوت ۲ به تازگی منتشر شد و نمایی از طراحی این گوشی را آشکار کرد. طراحی این فبلت تا حدودی ما را به یاد فبلت جدید سامسونگ، گلکسی نوت ۷ می‌اندازد.
رندر شیائومی می نوت ۲ وجود نمایشگر دو لبه منحنی و دوربین دوگانه آن را تایید می‌کند. پورت یو اس بی نوع C نیز به خوبی در این رندرها نشان داده شده است.
 

رندر می نوت 2

رندر می نوت 2

رندر می نوت 2

رندر می نوت 2

منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا