اخبار

رنگ طلایی در رندرهای جدید گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال رویت شد

طی چند روز اخیر و با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی دو گوشی‌هوشمند Pixel و Pixel XL تصاویر و اطلاعات بیشتر از این دو دستگاه بدست آمده است. اما سرانجام سه‌شنبه‌ی این هفته انتظارها به پایان خواهد رسید و این موضوع با توجه به تصاویری که اخیرا از این محصولات در دسترس قرار گرفته، تایید شده است. اما مجددا تصاویر جدیدی از این دو دستگاه فاش شده است.
با توجه به تصاویر جدید رویت شده از این دو گوشی که از زوایای مختلفی قابل مشاهده است، می‌توان طراحی کلی آن‌ها را به خوبی دید. انتظار داریم پیکسل و پیکسل ایکس‌ال در رنگ‌های مشکی و سفید و حتی آبی به بازار عرضه شوند اما در مورد رنگ طلایی وضعیت چگونه است؟ سایت روسی Rozetked تعدادی رندر جدید از این دو گوشی‌هوشمند منتشر کرده که با توجه به آن‌ها می‌توانید این دستگاه‌ها را مشاهده کنید. البته نکته جدید انتشار رنگ طلایی این دو گوشی است و با این وجود می‌توان انتظار داشت که محصولات امسال گوگل در رنگ طلایی نیز عرضه شوند.
با توجه به اینگه گوگل به زودی قرار است دو محصول مورد بحث را رسما معرفی کند،یک دید کلی نسبت به شکل و ظاهر و نیز مشخصات احتمالی این دو دستگاه داشته باشید.

 

رنگ طلایی در رندرهای جدید گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال رویت شد

 
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا