اخبار

در به روزرسانی جدید نسخه اندرویدی تلگرام، قابلیت ویدیو پلیر داخل اپلیکیشن به آن افزوده شد

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام از سیستم رمزگذاری دو طرفه ای برخوردار است که محبوبیت آن را دو چندان کرده است. این اپلیکیشن یک پلتفرم چت کامل است که با نسخه های اندرویدی و iOS خود در رقابتی تنگاتنگ با اپلیکیشن هایی مانند مسنجر فیسبوک و لاین قرار دارد. نسخه دسکتاپی این اپلیکیشن، به گفته این کمپانی، توانسته در بسیاری موارد جایگزینی برای ایمیل شود. امروز نیز همانطور که قطعا متوجه شدید، تمامی نسخه های این اپلیکیشن به روزرسانی هایی را دریافت کردند.
اگر بخواهیم مستقیم به سراغ نسخه اندروید این اپلیکیشن برویم باید به افزوده شدن ویدیو پلیر داخل اپلیکیشنی اشاره کنیم. حالا، دیگر لازم نیست برای تماشای ویدیویی که برایتان ارسال شده به سراغ اپلیکیشن دیگری بروید، ویدیوها در داخل تلگرام و با استفاده از ویدیو پلیر خود اپلیکیشن نمایش داده می شوند. البته این قابلیت مدتهاست که در بسیاری از اپلیکیشن ها وجود دارد. در هر حال، این تنها بخشی از به روزرسانی تلگرام در پلتفرم اندروید است که با به روزرسانی های این اپلیکیشن در سایر پلتفرم ها متفاوت است. کاربران اندروید نیز حالا مانند کاربران سایر پلتفرم ها، می توانند عکس پروفایل های یک گروه را با هم مشاهده کنند و با یک ضربه به انتهای پیام های یک چت منتقل بشوند. این اپلیکیشن حالا می تواند پیام های ارسال نشده را به عنوان پیش نویس ذخیره کند و شما با ورود به حساب کاربری تان در پلتفرم های مختلف امکان دسترسی به آن پیام های ذخیره شده را خواهید داشت. بدین معنی که اگر تایپ پیامی را بر روی یک گوشی HTC10 آغاز کردید، می توانید آن را بر روی آیپد ایر۲ ادامه بدهید و در نهایت از روی دسکتاپ ارسال کنید.
و اما کاربران iOS با به روزرسانی امروز تلگرام حالا به امکان پیچیده تصویر در تصویر ویدیو ها دسترسی دارند. در بخش پایینی سمت راست ویدیوهایی که از لینک های یوتیوب و Vimeo ارسال شده باشند دکمه ای دیده می شود که با ضربه زدن بر روی آن ویدیو به پنجره ای کوچک و قابل جابجایی منتقل می شود. این پنجره، بر روی آیپدها، حتی با تغییر اپلیکیشن و ورود به اپلیکیشنی دیگر بر روی نمایشگر نمایش داه می شود و تا زمانی که کاربر آن را حذف نکند یا دستگاه ریبوت نشود روی نمایشگر باقی می ماند. تلگرام در تمام پلتفرم ها شامل نسخه دسکتاپ در این به روزرسانی جدید آیکن ها و رنگ های جدیدی نیز دریافت کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا کاربران اندروید هم به پنجره نمایش ویدیو ها دست خواهند یافت یا خیر. باید منتظر به روزرسانی های بعدی ماند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا