اخبار

رونمایی از تبلت می پد ۲ : بدنه تمام فلزی و باریک

شیائومی امروز در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود ، پس از رونمایی از گوشی هوشمند رد می نوت ۳ ، تبلت جدید می پد ۲ ( Mi Pad 2 ) را هم معرفی کرد.تبلت Mi Pad 2 همچون مدل قبلی خود شباهت زیادی به تبلت های اپل اما اینبار شیائومی از فلز بجای پلاستیک در بدنه این دستگاه استفاده کرده است.
Xiaomi-Mi-Pad-2_5
همانطور که در بالا اشاره شد ، شیائومی Mi Pad 2 دارای ساختاری کاملأ فلزی است که شباهت زیادی به آیپد مینی دارد. شیائومی می گوید تبلت جدید ساخت این شرکت از مدل قدیمی آن سبک تر و باریک تر شده و دارای دو گیگابایت حافظه رم، شانزده گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۷.۹ اینچی با ابعاد ۰۲۴۸ در ۱۵۳۶ است.این درحالی است که آی‌پد مینی ۴ اپل که تبلت جدید شیائومی از طراحی آن الهام گرفته، ۶.۱ میلی‌متر ضخامت و ۲۲۹ گرم وزن دارد.
Xiaomi-Mi-Pad-2_11
شیائومی همچنین استفاده از تراشه Nvidia Tegra K1 را متوقف کرده و از پردازنده ۶۴ بیتی اینتل Atom X5-Z8500 در ساخت تبلت جدید خود استفاده کرده است. Mi Pad 2 همچنین به درگاه USB-C مجهز است.
Xiaomi-Mi-Pad-2_14
تبلت Mi Pad 2 شیائومی از چیپست جدید ۶۴ بیتی و ۱۴ نانومتری اینتل موسوم به Atom X5-Z8500 به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم به‌جای چیپ تگرا K1 انویدیا که در مدل قبلی تبلت شیائومی به کار گرفته شده بود، برخوردار است. گفته می‌شود این محصول جدید شیائومی از وای‌فای باند ۸۰۲.۱۱ac پشتیبانی کرده و دارای درگاه یواس‌بی Type-C است.
در مورد سایر مشخصات این تبلت، می‌توان به صفحه‌نمایش ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و چگالی تصویر ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه و باتری ۶۱۹۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع که نسبت به باتری ۶۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مدل قبلی کوچک‌تر شده است، نیز اشاره کرد.
Xiaomi-Mi-Pad-2_12
گفتنی است که تبلت Mi Pad 2 شیائومی قرار است در دو رنگ خاکستری تیره و طلایی و البته دو نسخه با حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های ۱۵۶ و ۲۰۳ دلار به بازار عرضه شود.
شایان ذکر است شیائومی برای این تبلت هم سیستم‌عامل اندروید و هم ویندوز ۱۰ را در نظر گرفته است که کاربران به انتخاب خود می‌تواند مدل اندرویدی یا ویندوزی آن را البته با کمی تفاوت قیمتی را خریداری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا