اخبار

رونمایی از مانیتورهای گیمینگ جدید ایسر در IFA 2016

به نظر می‌رسد نمایشگرهای خمیده کم‌کم راه خود به مانیتورها، پس از تلویزیون‌ها باز می‌کنند، از این رو ایسر نیز  در برلین از سری مانیتورهای گیمینگ خمیده خود با نام Predator Z271T و XB271HUT رونمایی کرد که به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد دارای سنسور ردیابی چشم Tobii هستند.
 
مانیتورهای گیمینگ
مدل پیش‌فرض این سری از نمایشگری ۲۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره برده که سرعت بارگذاری آن ۱۴۴ هرتز است. البته گیمرهای حرفه‌ای بدون شک ترجیح می‌دهند مدل ۲۴٫۵ اینچی‌ این سری که علاوه بر بهره‌مندی از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارای سرعت به‌روزرسانی ۲۴۰ هرتز است استفاده کنند.
این نمایشگرها به طور پیش‌فرض از فناوری G-Sync بهره می‌برند که با مطابقت رفرش ریت مانیتورها به طور مستقیم با نرخ کشش GPU عمل می‌کند و اطمینان می‌دهد که فریم‌ها همان‌طور که دریافت می‌شوند، نمایش داده شوند بدون اینکه با گسیختگی همراه باشند.
مانیتورهای گیمینگ
این محصولات همچنین از سنسور ردیاب چشمی tobi بهره می‌برد. مجموع قابلیت‌های این تکنولوژی به همراه تعاملات عادی کاربر همچون اسکرول کردن و کلیک کردن با موس باعث افزایش فضای حسی کار با کامپیوتر می‌شود. به‌عنوان مثال کاربر با خیره شدن روی یک آیکون آن را انتخاب می‌کند و با کلیک موس، تاچ‌پد و یا استفاده از فرمان صوتی می‌تواند آن را اجرا کند. در هر حال طبق اعلام شرکت سازنده، مدل‌های ۲۷ و ۲۴٫۵ اینچی نمایشگر Predator قرار است به ترتیب با قیمت ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار از اواخر امسال به بازار ایالات‌متحده راه پیدا کنند.
منبع :theverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا