اخبار

رونمایی ایسر از فبلت جدید Liquid X2 در کنار نسل جدید دستبند های هوشمند Liquid Leap

ایسر پس از رونمایی از لشکر لپ‌تاپ‌های قیمت مناسب ویندوزی، گوشی‌ها و دستبند‌های هوشمند خود را نیز معرفی کرد.
در بین گوشی‌های معرفی شده از جانب ایسوس، برند جدیدی با نام Liquid X2 به چشم می‌خورد، این گوشی فبلتی اندرویدی است که بزرگترین باتری را در بین رقبای خود دارد.
چهار هزار میلی‌آمپر میزان حجم باتری Liquid X2 است که این مقدار حتی از باتری Droid Turbo نیز بیشتر است. حتی گلکسی نوت ۴ نیز در مقابل باتری فبلت جدید معرفی شده از جانب ایسر حرفی برای گفتن ندارد. صفحه‌نمایش فبلت جدید ایسر ۵.۵ اینچی است اما هنوز رزولوشن‌‌ آن مشخص نشده، باتری به کار رفته در این محصول به راحتی اجازه می‌دهد تا فبلت خود را برای یکی دو روز بدون نیاز به شارژ به کار گیرید.
البته در مقام مقایسه باتری گوشی‌ها باید گفت که لنوو هم گوشی هوشمند خود را که به باتری چهار هزار میلی‌آمپری مجهز است، روانه بازار روسیه کرده اما فلبت جدید ایسر هنوز مشخص نشده که در کدام کشورها به فروش خواهد رسید.
پردازنده هشت هسته‌ای با معماری ۶۴ بیتی نیز در این محصول قرار گرفته است. پشتیبانی از دو سیم کارت،‌امری رایج در محصولات ایسر است و این قابلیت در فبلت جدید ایسر نیز لحاظ شده است. از لحاظ دوربین هم ایسر سعی کرده تا برای فبلت خود چیزی کم نگذارد و همانند اچ‌تی‌سی دوربین جلو و عقب این محصول ۱۳ مگابایتی با سنسور f/1.8 است.
این طور که پیداست ایسر حسابی هوای محصول تازه معرفی شده خود را دارد چرا که کِیس جدیدی مانند آنچه پیش از این در محصولات سامسونگ دیده بودیم برای فبلت ایسر نیز معرفی شده است، این کیس امکان دسترسی سریع به آیتم‌های موسیقی، هواشناسی، زمان و چند ویژگی دیگر را بدون بازکردن قاب این کیس میسر می‌سازد.
 

همانطور که در ابتدا ذکر شد، ایسر چند دستبند هوشمند جدید را نیز معرفی کرده است؛‌ این محصولات جدید از لحاظ طراحی نسبت به دستبند‌های سال گذشته ایسر یک سرو گردن بالاتر هستند.
دستبند Leap Leap Fit صفحه‌نمایشی ۱ اینچی دارد و ضد آب است، سنسور نوری تشخیص ضربان قلب در کنار سنسوری برای تشخیص هیجان نیز،مانند آنچه تاکنون در Up3 شرکت Jawbone دیده بودیم، در این محصول تعبیه شده است. امکانات فوق باعث شده تا دستبند جدید ایسر میزان استرس را تشخیص بدهد. از طرف دیگر بند‌های دستبند جدید ایسر نیز قابل تعویض هستند.
دستبند دیگری که پرچمدار محصولات پوشیدنی ایسر به حساب می‌آید از جانب این شرکت معرفی شد، این دستبند که Liquid Leap Curve نامیده می‌شود دارای صفحه‌نمایش منحنی است و تمامی امکانات دستبند Fit ایسر را داراست. اگر بخواهیم در خصوص دستبند پرچمدار ایسر قضاوت کنیم، باید گفت که از لحاظ ظاهر شباهت‌های زیادی به سامسونگ Gear Fit Clone دارد، اما با تعویض بند این دستبند می‌توانید ظاهری متفاوت ایجاد کنید.
آخرین محصول پوشیدنی معرفی شده از جانب ایسر دستبند Liquid Leap Active نام دارد که تغییرات زیادی را شاهد نبوده و دنباله رو مدل معرفی شده پارسال ایسر است. هر سه دستبند پوشیدنی ایسر از سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز و iOS پشتبانی می‌کنند. متاسفانه ایسر به غیر اطلاعات فوق، در خصوص دستبند‌های هوشمند خود رازنگهداری کرد و جزئیات بیشتری را در خصوص زمان عرضه و قیمت آن‌ها مشخص نکرد.
 
فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا