اخبار

رونمایی هواوی از نسخه پیشرفته Honor 7

در حالی که در گوشه و کنار صحبت از ورود برند Honor هواوی به بازارهای ایالات‌متحده آمریکاست، این شرکت که حالا به‌عنوان سومین تولیدکننده بزرگ‌ گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود، از نسخه پیشرفته گوشی‌هوشمند Honor 7 رونمایی کرد. این نسخه به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۶ مارشمالو به همراه نسخه ۴ رابط کاربری اختصاصی هواوی، EMUI بهره می‌برد.
 
نسخه پیشرفته Honor 7 دارای حافظه داخلی بیشتری نسبت به نسل پیشین خود است که حالا به‌جای ۱۶ گیگابایت، یک حافظه ۳۲ گیگابایتی در آن تعبیه شده است. سایر مشخصات این نسخه جدید با مدل قبلی گوشی، تفاوتی نکرده و یکسان است که می‌توان از جمله این مشخصات به برخورداری از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل با چگالی تصویر ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ، چیپست هشت هسته‌ای کایرین ۹۳۵ با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی T628، ۳ گیگابایت حافظه رم و حسگر اثرانگشت اشاره کرد.
 
گفتنی است هواوی نسخه پیشرفته Honor 7 را به یک دوربین اصلی با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز کرده و این گوشی را با یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد کرد که حالا به لطف شارژ ۹ ولت-۲ آمپر که درون جعبه آن قرار خواهد داشت، سریع‌تر و قدرتمند‌تر شارژ خواهد شد. همچنین این گوشی دارای کلید هوشمند است که می‌توان آن را به‌عنوان یک میانبر برای انجام کارها و توابع مختلف برنامه‌ریزی کرد. بد نیست بدانید که هواوی نسخه پیشرفته Honor 7 خود را به یک دستیار صوتی که آن را با همکاری Baidu تولید کرده، تجهیز کرده است.
 
شایان ذکر است که در حال حاضر این گوشی تازه‌نفس در کشور چین در دسترس قرار گرفته و با قیمتی در حدود ۳۰۹ دلار به‌فروش می‌رسد. این در حالی است که هواوی قیمت نسخه اولیه Honor 7 را هم ۳۱ دلار کاهش داده و آن را به قیمت ۲۷۸ دلار به‌فروش می‌رساند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا