اخبار

کنفرانس خبری اپل یک هفته به تعویق افتاد

طی روزهای گذشته ، اخبار متعددی از رویداد ۲۵ اسفند ( ۱۵ مارس ) اپل منتشر گردید و شنیدیم که احتمالا در این رویداد از آیفون ۵ اس ای ( iPhone 5se ) درکنار iPad Air 3 و نسل جدید اپل واچ (Apple Watch) رونمایی خواهد شد.اما امروز خبری جدیدی منتشر شده که بر اساس آن ، اپل این رویداد را یک هفته، یعنی تا سوم فروردین‌ماه به تعویق انداخته است.
البته هنوز مشخص نیست که چرا اپل این کار را انجام داده، اما حالا می۲دانیم که این کنفرانس قرار است ۲۱ مارس برگزار گردد. اخبار مربوط به این کنفرانس نیز به قدری بالاست که وب‌سایت BuzzFeed، محل برگزاری آن را نیز تالار اختصاصی اپل در کوپرتینو یعنی Townhall اعلام کرده است.
اما در رابطه با برنامه‌هایی که اپل برای این نمایشگاه دارد، اطلاعات چندان زیادی در دست نیست و تنها ما احتمال می‌دهیم این شرکت بخواهد در کنار رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند خود، یک تبلت ۹.۷ اینچی از سری iPad Pro را برای جایگزین کردن با محصولات سری iPad Air و همینطور یک آیفون ۴ اینچی جدید که احتمالا آیفون ۵SE یا آیفن SE نام خواهد داشت را معرفی نماید.
نباید فراموش کنید که معمولا اپل برنامه‌های خود را تغییر داده و نمی‌گذارد که اطلاعات این‌چنینی بخواهد ذهن علاقه‌مندان را به خود درگیر کند، پس نباید در مورد شایعاتی که به آنها اشاره داریم، حساسیت نشان دهیم.
منبع: ZDNet

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا