اخبار

زمان رونمایی از وان پلاس ۳ مشخص شد؛ عرضه یک روز پس از معرفی

بالاخره کمپانی وان پلاس رسماً تاریخ مربوط به رونمایی از وان پلاس ۳ و تاریخ عرضه‌ی این پرچم‌دار خود را منتشر کرد. این محصول در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) رونمایی خواهد شد و درست یک روز بعد از آن در قفسه‌ی فروشگاه‌ها موجود خواهد بود.
بسیاری از علاقه‌مندان به کمپانی وان پلاس در انتظار آن هستند تا سرانجام این کمپانی از پرچم‌دار جدید خود وان پلاس ۳ رونمایی کند. زمان رونمایی از وان پلاس ۳ یکی از موضوعاتی است که طرفداران گوشی‌های چینی سخت به دنبال دانستن آن هستند. ما انتظار داشتیم که این محصول را در ماه مه ببینیم اما این اتفاق رخ نداد و خبر رسید که نسل جدید گوشی‌های هوشمند وان پلاس در ماه ژوئن رونمایی خواهد شد.
حال این کمپانی رسماً زمان رونمایی از وان پلاس ۳ را اعلام کرده است. این کمپانی در صفحه رسمی ویبو خود اعلام کرده که قصد دارد در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) از محصول جذاب خود رونمایی کند. اگر به خاطر داشته باشید شایعات خبر از معرفی این محصول در تاریخ ۱۴ ژوئن می‌دادند که بسیار نزدیک به این تاریخ رسمی بوده است.
 
زمان رونمایی از وان پلاس 3
نکته‌ی جذاب در مورد پرچم‌دار آینده‌ی وان پلاس آغاز فروش آن روز بعد از رونمایی آن است. این بدان معناست که شما می‌توانید ۱۶ ژوئن این محصول را در قفسه‌ی فروشگاه‌ها ببینید. این اتفاق خوبی برای طرفداران محصولات وان پلاس به‌حساب می‌آید که می‌توانند خیلی زود محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند.
ما تقریباً همه چیز اعم از طراحی و مشخصات وان پلاس ۳ را می‌دانیم. این هندست از یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ بهره‌مند خواهد بود. در کنار آن باید به دو مدل مجهز به ۴ و ۶ گیگابایت رم اشاره کرد که به ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند بود. پرچم‌دار آینده‌ی وان پلاس از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی AMOLED برخوردار است. بنابراین باید انتظار داشته باشیم که باتری این محصول کاملاً مقاوم باشد. در قسمت پشتی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل جلویی دوربین ۸ مگاپیکسلی جهت گرفتن تصاویر سلفی تعبیه شده است.
این محصول انرژی لازم را از یک باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپری به دست می‌آورد که مجهز به تکنولوژی شارژ سریع نیز خواهد بود. آن طور که به نظر می‌رسد ما در این محصول با تکنولوژی شارژ سریع OPPO Super Fast VOOC روبه‌رو خواهیم بود. از نظر طراحی نیز وان پلاس ۳ برای نخستین بار به بنده‌ای فلزی مجهز شده است. ما می‌توانیم پنل جلویی را از جنس شیشه‌ ۲٫۵D و همچنین اسکنر اثر انگشت را نیز در زیر کلید هوم این محصول ببینیم.
در حالی که ما تقریباً از همه چیز این محصول باخبریم، روز معرفی می‌تواند اطلاعات جذابی نظیر قیمت، ویژگی‌های دوربین و تکنولوژی شارژ سریع این محصول کسب شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا