اخبار

ساخت اسمارت کاور های همه کاره ی آیپد به زودی در دستور کار قرار خواهند گرفت

امروز شاهد ثبت پتنتی جدید از شرکت اپل بودیم که شاید در آینده ی نزدیک بتواند فروش آیپد ها را برای این شرکت سود آور تر نماید ، پتنت مذکور راجع به ساخت اسمارت کاوری هایی جدید می باشد که خواهند توانست استفاده از آیپدها را کاربردی تر نمایند و شاید بار دیگر الهام بخش محصولات بعدی شرکت هایی چون سامسونگ باشد.
طبق این پتنت اسمارت کاور های آینده ی آیپد ها دارای صفحه ی نمایشی انعطاف پذیر خواهند بود که کاربر می تواند از آن به عنوان صفحه ی نمایش دوم آیپد خود استفاده نماید ، علاوه بر این صفحه ی نمایش کوچک به کار رفته بر روی این اسمارت کاور ها قابلیت ایتفاده از قلم هوشمند را نیز با خود به همراه خواهند آورد.
 

پتنت جدید اپل برای ساخت نسل جدیدی از اسمارت کاور آیپد

 
یکی از ویژگی های این اسمارت کاور ها که برای دانش آموزان ، دانشجویان و نیز اهالی کسب و کار مفید واقع خواهد شد آن است که کاربران می توانند بر روی سطح خارجی این اسمارت کاور متون خود را به صورت دست خط بنویسند و این اسمارت کاور متون نوشته شده را به صورت کامپیوتری درآورده و آن را تایپ شده به شما ارائه می دهد.
علاوه بر این می توان با تا زدن این اسمارت کاور قسمتی از آن را به صورت کیبورد مجازی درآورد که به نوبه ی خود می تواند کار با گجت را آسان تر نماید ، علاوه بر این می دانیم که شرکت اپل قصد دارد تا نوآوری دیگری را در ساخت اسمارت کاور های آینده ی آیپد ها به خرج دهد و آن استفاده از سلول های خورشیدی بر روی سطوح اسمارت کاور است تا از این طریق مقداری از نیاز کاربر به استفاده از برق کاهش یابد.
هنوز نمی دانیم که چه زمانی برای ساخ تاولین محصول طبق این پتنت لازم است اما با توجه به اینکه این پتنت مختص شرکت اپل می باشد انتظار داریم تا در آینده ی نزدیک اولین اسمارت کاور جدید اپل به بازار برسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا