اخبار

ساخت گوشی هوشمند نکسوس هواوی توسط یکی از کارکنان این کمپانی تایید شد

در هفته‌های اخیر اخبار متعددی در خصوص همکاری هواوی با گوگل برای ساخت نسل بعدی نکسوس منتشر شده است. حال پس از هفته‌ها انتشار اخبار در این خصوص، یکی از کارکنان هواوی این موضوع را که هواوی نسل بعدی نکسوس را تولید خواهد کرد، تایید کرده است.
براساس شنیده‌ها هواوی و گوگل نکسوس جدید را اواخر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهند کرد. هدف هواوی از همکاری با گوگل کاملا مشخص است. این کمپانی چینی در حال سپری کردن اولین قدم‌ها برای ورود به بازار جهانی است و همکاری را گوگل نیز در جهت شناخته شده‌تر شدن و شنیده شدن نام هواوی در بازار‌های جهانی است.
در صورتی که نکسوسی توسط هواوی روانه‌ی بازار شود، هواوی توفیق چندانی در فروش این محصول در بازار داخلی چین نخواهد داشت، چراکه بسیاری از سرویس‌های گوگل در این کشور مسدود شده است. منبع تایید کننده‌ی همکاری گوگل و هواوی با اشاره به این موضوع، عنوان کرده که هواوی می‌تواند راهکاری را برای این مشکل پیدا کند که برای مثال می‌توان به عرضه‌ی یک گوشی‌هوشمند مشابه از نظر سخت‌افزاری با نرم‌افزار متفاوت اشاره کرد.
براساس شنیده‌های پیشین، نکسوس ساخت هواوی از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن QHD و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره خواهد برد. هنوز مشخص نیست که این گوشی‌هوشمند از نظر ظاهری شباهت‌هایی به P8 خواهد داشت یا خیر. نظر شما در این خصوص چیست؟
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا