اخبار

سازندگان بازی The Witcher 3 در رابطه با بخش حذف شده شخصیت Iorveth می‌گویند

بازی The Witcher 3 Wild Hunt، سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده استودیو CD Projekt Red، یک بازی واقعا عظیم است که می‌تواند با محتوای متنوع و جذاب خود بازی‌بازان برای مدت طولانی درگیر خود کرده و آنها را ساعت‌ها در محیط خود سرگرم نگه دارد. با این وجود اگر اخبار چند ماه گذشته را دنبال کرده باشید، احتمالا مطلع هستید که بازی قرار بوده از چیزی که است نیز وسیع‌تر باشد اما یک‌سری از مراحل داستانی بازی بنا به دلایل مختلف در طی روند توسعه بازی The Witcher 3 حذف شده‌اند. محتوایی که به نظر می‌رسد متعلق به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های نسخه دوم بازی یعنی Iorveth است که رهبری نیروهای Scoia’tael را در منطقه flotsam بر عهده داشت. بالاخره پس از یک سال یکی از سازندگان بازی The Witcher 3 نسبت به بخش حذف شده واکنش نشان داده و دلایل این تصمیم را به علاقه‌مندان توضیح داد. با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید. در یکی از پست‌های منتشر شده در انجمن رسمی The Witcher، آقای «فیلیپ وِبِر» (Philipp Weber) از استودیو CD Projekt Red صحبتی راجع به محتوای حذف شده شخصیت Iorveth را با طرفداران در میان گذاشت. به نظر می‌رسد این بخش از داستان بازی یکی از بخش‌های بزرگ محسوب شده و امکان خلق مجدد آن به صورت ماموریت‌های کوچک پس از تصمیم حذف آن وجود نداشته است:

دوست دارم در رابطه با این تصمیم شفاف‌سازی کنم. همان طور که نویسندگان ما چند ماه پیش اشاره کردند، Iorveth قرار بود بخشی از بازی باشد. با این وجود همان طور که از زمان و مراحل توسعه بازی می‌گذشت، این بخش از داستان بازی بایستی به چند دلیل حذف می‌شد. با وجود این که این تکه بخش بزرگی از داستان بازی محسوب می‌شد، در آن زمان امکان این وجود نداشت که به راحتی یک مامورت دیگر را طراحی کنیم که این داستان را جایگزین کند و ما بایستی به پرداخت و ادامه روند توسعه بازی مشغول می‌شدیم. این موضوع کاملا طبیعی است که در طول مراحل توسعه بازی مجبور شویم بخشی از آن را حذف کنیم و متاسفانه در این مورد بخشی از محتوای بازی حذف شد که Iorveth در آن نقش مهمی داشت. البته شما با ایده‌ها و راه‌های زیادی برخورد خواهید کرد که چگونه وی را طوری دیگر در داستان بازی قرار دهیم، اما این روش ما نیست. اگر ما کاری مشابه را انجام دهیم، آن را به درستی انجام می‌دهیم و حق شخصیت را ضایع نمی‌کنیم. گرفتن تصمیمات این‌چنینی ساده نیست و ما امیدوار هستیم که به این تصمیم احترام بگذارید.

از آن‌ جایی که بازی The Witcher 3 قرار است آخرین ماجراجویی گرالت باشد، این بازی احتمالا آخرین شانسی بود که بازی‌بازان بتوانند مجددا Iorveth را ملاقات کنند. با وجود اینکه تصمیم گرفته شده توسط سازندگان به طور حتم قابل فهم است، اما افرادی مانند بنده که مسیر داستانی وی را در The Witcher 2 انتخاب کرده و به این شخصیت جذاب و دوست داشتنی علاقه داشتند مسلما ناامید خواهند شد. در کنار این موضوع آقای فیلیپ وِبِر صحبت کوتاهی در رابطه با آخرین بسته الحاقی The Witcher 3 یعنی Blood and Wine داشته و اعلام کرد چون این بسته الحاقی آخرین ماجراجوی گرگ سپید است، پیشنهاد می‌شود آن را پس از اتمام داستان اصلی بازی و بسته الحاقی hearts of stone تجربه کنید.
بسته الحاقی The witcher 3 Blood and Wine هفته آینده و در تاریخ ۱۱ خرداد ماه برای رایانه‌های شخصی، پلی‌اسیشتن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا