اخبار

سازندگان CoD: Infinite Warfare از بازی Battlefield 1 تجلیل کردند!

رونمایی از بازی Battlefield 1 آنقدر با شکوه و پر از سورپرایز بود که کمتر کسی پیدا می‌شود جبهه‌ی مخالف نسبت به آن بگیرد. حال اینفینیتی وارد، سازنده‌ی بازی جدید Call of Duty: Infinite Warfare به تحسین جدیدترین محصول رقیب خود، دایس پرداخته‌اند.
 
اولین واکنش در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک اینفینیتی وارد و در پاسخ به یکی از کاربران بود. شخصی به نام Okba Gherbi در بخش دیدگاه‌گذاری یکی از پست‌های صفحه، از اینفینیتی وارد سوال کرد که آیا آنها تریلر Battlefield 1 را مشاهده کردند و آیا به یاد دارند که در زمان رونمایی از تریلر Infinite Warfare، دایس چگونه آنها را مورد تمسخر قرار دادند؟ اینفینیتی وارد در پاسخ به این کاربر گفت:

تریلر رونمایی عالی بود. تبریک به تیم دایس.
 
C

در سوی دیگر، اریک موناسلی، مسئول بخش ارتباطات استودیو اینفینیتی وارد در صفحه‌ی رسمی توییتر خود به تجلیل از استودیو دایس پرداخت:

به تیم دایس برای این رونمایی تبریک می‌گوییم. موسیقی خارق‌العاده‌ای هم انتخاب کردند. مکانیزم‌های جالب و عالی به نمایش درآمد.
 
T

ویدیو تریلر Battlefield 1 سراسر هیجان بود و موسیقی آن به شدت و سرعت آن افزود. این آهنگ که نامش Seven Nation Army است، توسط گروه The White Stripes ساخته شده و بخش‌هایی از آن در تریلر رونمایی Battlefield 1 استفاده شد. البته اینفینیتی وارد هم برای تریلر CoD: Infinite Warfare از نسخه‌ی سنگین و تندتر Space Oddity کاری از David Bowie بهره برد.
 
جالب است بدانید همگام با واکنش‌های بدی که تریلر Infinite Warfare به دنبال داشت، چند تن از اعضای دایس صریحا از اینفینیتی وارد و بازی جدیدشان انتقاد کردند و برای مثال، گرافیک این اثر را به یک بازی ۱۰ ساله تشبیه کردند. البته همه‌ی این واکنش‌ها که در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر روی داده بود، سریعا پاک شد، با این حال هیچ چیزی از چشم تیزبین مخاطبان دور نخواهد ماند.
 
خب، ظاهرا جدا از رقابتی که بین CoD: Infinite Warfare و Battlefield 1 وجود دارد، ما شاهد دوستی و رفتار جوانمردانه و مثبت بین بازی‌سازان هستیم. پس با این حساب، خوب است که گیمرها هم به سلایق یکدیگر احترام بگذارند و اگر انتقادی هم وجود دارد، به صورت منطقی با یک دیگر در میان بگذارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا