اخبار

ساعت های پبل، حالا دارای قابلیت ردیابی تناسب اندام هستند

البته که ساعت های پبل امروزه هم قدم ها و الگوی خواب ما را تحت نظر دارند اما الان این به این ساعت ها بخش سلامتی اضافه شده است که به شما این قابلیت را می دهد که فعالیت و سطح خواب خود را در بازه های یک روزه، یک هفته ای و یک ماهه مقایسه کنید.علاوه بر این، این ساعت خلاصه ی خواب های روزانه و قدم ها ی شما را به شما نشان می دهد تا با استفاده از این اطلاعات، اگر برنامه ی بدن سازی تان خوب پیش رود، آن را بهبود بخشید.
این آپدیت جدید همچنین یک گزینه ی عالی برای دوندگان است، به طوری که به صورت خودکار با توجه به حرکت شما، تشخیص می دهد که شما در حال راه رفتن هستید یا دارید می دوید، و بعد از این که کارتان تمام شد، همه ی فعالیت های شما را گزارش می کند. اگر شما خواستید، یان ساعت، با توجه به نتایج فعالیت شما می تواند شما را راهنمایی کند. همچنینی برنامه ی سلامت پبل، آلارم هوشمند دارد، بدین نوع که شما را در مرحله ی خواب سبکتان – ۳۰ دقیقه ی پایانی خوابتان و قبل از بیداری – بیدار می کند تا مطمئن شود شما زمانی که بیدار می شوید سرحال باشید.
دیگر آپدیت های برنامه پبل، شامل تنظیمات پاسخ متنی گسترده می باشد. این قابلیت هم اکنون برای کاربران اندروید وجود دارد اما از الان کاربران iOS نیز می توانند از مزیت های این برنامه سود ببرند. کاربرد این برنامه بدین صورت است که شما با استفاده از برنامه ی Send Text قادر خواهید بود تا به پیام های وارده به گوشی خود، پاسخ دهید. این برنامه برای تماس های وارده نیز کارایی دارد، اما این برنامه فقط برای مشترکین اپراتور های AT&T و Verizon در دسترس خواهد بود.
منبع: Engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا