اخبار

ساعت هوشمند زیبای Zeblaze Cosmo معرفی شد

شرکت چینی گمنام Zeblaze ، روز گذشته از چهارمین ساعت هوشمند خود با نام Zeblaze Cosmo رونمایی کرد.این اسمارت واچ بر خلاف بیشتر ساعت های هوشمند امروزی که از نمایشگری دایره ای شکل بهره می برند، به یک نمایشگر مستطیل مجهز شده و ظاهری دلفریب را پدید آورده است.
این ساعت هوشمند از مواد تمام فلزی ساخته شده از صفحه نمایشی ۱٫۶۱ اینچی و با وضوح تصویر ۲۵۶ در ۳۲۰ پیکسلی بهره می‌برد. رم آن ۶۴ مگابایتی بوده و حافظه داخلی آن ظرفیت ۱۲۸ مگابایتی را ارائه می‌کند. ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo از سیستم روی چیپ (SoC) اختصاصی ۲۵۰۲C کمپانی مدیاتک بهره‌مند است و باتری آن ظرفیت ۲۵۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. کمپانی Zeblaze مدعی شده که باتری این ساعت به راحتی تا ۷۲ ساعت توان شارژدهی را برای محصول به همراه خواهد داشت. ضمنا ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo از استاندارد ضد آب IP65 نیز بهره می‌برد.
ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo از اتصال بلوتوث نسخه ۴٫۰ بهره می‌برد و قابلیت همگام‌سازی با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را دارد.بند این ساعت هوشمند از مواد چرمی ساخته شده و بدنه اصلی ساعت در دو رنگ طلایی و نقره‌ای موجود است.Zeblaze Cosmo به گونه ای طراحی شده که به خوبی ساعت های کلاسیک را برای ما تداعی می کند.
این ساعت به سنسور گام شمار و همچنین ضربان قلب مجهز شده و به همراه یک نرم افزار جانبی عرضه می‌شود که می‌تواند ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo را به کنترلر دوربین گوشی، موزیک پلیر و …. تبدیل کند. این ساعت هوشمند ابعاد ملی ۱۰٫۹ در ۳۶ در ۵۴ میلیمتر داشته و وزن آن ۵۳ گرم است.
قیمت این ساعت هوشمند شیک هم تنها ۶۹٫۹۹ دلار در نظر گرفته شده و هم اکنون پیش فروش آن به طور رسمی آغاز ، و افراد علاقمند می‌توانند نسبت به پیش خرید آن اقدام کنند.
منبع: androidheadlines
 

Zeblaze-Cosmo_1Zeblaze-Cosmo_5Zeblaze-Cosmo_9Zeblaze-Cosmo_7Zeblaze-Cosmo_6Zeblaze-Cosmo_10

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا