اخبار

ساعت هوشمند شیائومی ۳ آذر معرفی می شود

در شرایطی که همه انتظار معرفی ردمی نوت ۲ پرو شیائومی را مراسم ۳ آذر این شرکت دارند، به نظر می‌رسد شیائومی تدارک ویژه‌ای برای این مراسم دیده است. حالا طبق اخبار منتشر شده ساعت هوشمند شیائومی هم در مراسم این شرکت موسوم به فینال با شکوه معرفی خواهد شد.
سه شنبه پیش رو، روزی است که انتظار داریم شیائومی گوشی هوشمند با بدنه‌ی فلزی خود یعنی ردمی نوت ۲ پرو را معرفی کند. همچنین این گوشی هوشمند اولین محصولی از شیائومی خواهد بود که به اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شود.
اما طبق اخبار منتشر شده، شیائومی از می‌ پد ۲ نیز در این مراسم رونمایی خواهد کرد. البته مثل همیشه برخی از علاقمندان به برند شیائومی منتظر هستند تا شاید گوشی هوشمند می ۵ شیائومی نیز در فینال با شکوه شیائومی معرفی شود.
طبق منابع خبری در چین، شیائومی قصد دارد تا این مراسم را با معرفی یک ابزار پوشیدنی هوشمند کامل کند. به نظر می‌رسد ساعت هوشمند شیائومی نیز در این مراسم معرفی خواهد شد. پیش از این شایعات زیادی در مورد فعالیت شیائومی روی ساعت هوشمند با نمایشگر بزرگ دایره‌ای در محافل خبری منتشر شده بود. انتظار می رود این ساعت هوشمند از اندروید ور بهره ببرد. اوایل همین ماه همشیائومی می بند ۱ اس را بعنوان دومین دستبندهوشمند خود معرفی کرده بود.
شیائومی علاوه بر دعوت‌نامه‌هایی که برای مراسم روز ۳ آذر ارسال کرده است،  ۵۰۰ بلیت دیگر نیز برای افرادی که بخواهند در این مراسم حضور داشته باشند به فروش می‌رساند. به نظر شما ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند موجب شگفتی بازار شود؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا