اخبار

سامسونگ احتمالاً از ساخت گوشی های صفحه تخت گلکسی اس صرف نظر خواهد کرد

روال تولید گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ در طول دو سال گذشته به این شکل بوده که دو گوشی جدید را به هر مدل اضافه می کرد. معمولاً یکی از این گوشی ها نسخه اصلی با صفحه نمایش تخت و دیگری نسخه مجهز به صفحه نمایش خمیده بوده است. اما ظاهراً سامسونگ قصد ندارد این روال ادامه پیدا کند و بر اساس گزارشات رسیده از کشور کره و توسط سام موبایل، سامسونگ می خواهد گوشی های خود را فقط به صفحه نمایش خمیده مجهز کند و دیگر گوشی های صفحه تخت تولید نکند.
بر اساس گزارشات مدیر سامسونگ موبایل، جین کو:

سامسونگ در نظر دارد که صفحه نمایش های خمیده را به عنوان هویت اصلی خط تولید گوشی های گلکسی اس معرفی کند.

البته تضمینی برای این ادعا وجود ندارد اما همه دیدیم که سامسونگ هنگامی که می خواست گلکسی نوت ۷ را تنها با یک نسخه مجهز به صفحه خمیده عرضه کند، با این ایده بازی کرد.
 
اگرچه هنوز کمی زود است تا ببینیم که برنامه این شرکت در مورد تولید گلکسی نوت ۷ تنها در یک نسخه صفحه خمیده موفقیت آمیز بوده یا خیر اما به گفته یکی از تحلیل گران بازار، سامسونگ دوست ندارد از شر مدل های گلکسی اس مجهز به صفحه نمایش تخت خلاص شود اما پاسخ بازار به نوت ۷ مثبت بوده است و این یعنی علاقه مندان سامسونگ را به این سمت سوق می دهند که به مدل های اج یا همان صفحه خمیده روی بیاورد.
همچنین می توان گفت که تمرکز روی یک مدل برای سامسونگ از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است و تولید تنها یک قطعه به جای چندین قطعه نیز توجیه اقتصادی دارد. اما نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا شما هم به اسمارت فون های مجهز به صفحه نمایش های خمیده علاقه دارید؟ و یا مایل هستید که یک گزینه صفحه تخت نیز پیش رویتان باشد؟
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا