اخبار

سامسونگ بزودی بخش تولید دوربین خود را تعطیل خواهد کرد

 

 
یکی از کارشناسان بازار عقیده دارد که سامسونگ تا ۵ سال دیگر از صنعت موبایل کناره گیری خواهد کرد.حالا بر اساس گزارشی که به تازگی توسط وب سایت SamMobile منتشر شده است ، کمپانی سامسونگ بزودی بخش تولید دوربین خود را تعطیل خواهد کرد.علاوه بر این، وب‌سایت بخش دوربین سامسونگ نیز در ماه جاری میلادی به‌روزرسانی نشده است و همین مسئله نیز منجر به این شده که شایعات منتشر شده بیشتر به واقعیت نزدیک به نظر برسد.
SamMobile در گزارش خود چنین ادعا کرده است که سامسونگ این بخش تولیدی را خواهد بست. انتظار می‌رود که کارکنان شاغل در این بخش به قسمت‌های دیگری همچون پزشکی و موبایل نقل‌مکان نمایند.
لازم به ذکر است که ثابت شده دوربین‌های سامسونگ از نظر کیفیت تصویر بسیار خوب عمل کرده و با شرکت‌های به نامی همچون فوجی‌فیلم، الیمپیوس، سونی، نیکون و کانن در یک میدان رقابتی تنگاتنگ قرار داشته‌اند، هرچند باید این نکته را نیز در نظر گرفت که تمامی این شرکت‌ها در این زمینه دارای عمر طولانی‌تر و به طبع تجربه بیشتری هستند.
گفتنی است شایعات تعطیلی بخش دوربین‌های دیجیتال سامسونگ تا آنجا پیش رفته است که خرده‌فروشان پرتغالی فروش دوبین‌های این شرکت را به‌طور کامل متوقف نموده‌اند. این در حالی است که شرکت سامسونگ در پاسخ به سام‌موبایل در خصوص صحت این شایعه ادعا نموده که در حال حاضر قادر به پاسخگویی پیرامون این مسئله نبوده و در اولین فرصت به‌طور رسمی در خصوص این موضوع توضیح خواهند داد.
منبع: ubergizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا