اخبار

سامسونگ تائید کرد که گلکسی تب اس ۳ در ماه آینده معرفی می شود

تقریبا از یک ماه پیش شایع شده بود که سامسونگ در اول ماه سپتامبر از نسل جدید تبلت خود به نام گلکسی تب اس ۳ خود رونمایی خواهد کرد. پس از آن نیز گزارش هایی منتشر شدند مبنی بر این که این تبلت بالا رده ی سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 که در برلین برگذار می شود در کنار ساعت هوشمند گیر اس ۳ رونمایی خواهد شد.به تازگی سامسونگ تائید کرده است که در تاریخ ۳۱ام آگوست (یعنی دو هفته ی دیگر) از ساعت هوشمند گیر اس ۳ خود رونمایی خواهد کرد و با این اوصاف به نظر می رسد سامسونگ در نظر دارد تا این تبلت جدیدش را در یکی از بزرگترین نمایشگاه های الکترونیکی جهان، IFA رونمایی کند و دل هواداران خود را شاد گرداند.
 
در پستی که در سایت رسمی سامسونگ کلمبیا منتشر شده است، اعلام شده است که تبلت گلکسی تب اس ۳ در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد و در ماه دیگر در این کشور در کنار گلکسی نوت ۷ عرضه خواهد شد. هر چند در این پست ذکر نشده است که این تبلت دقیقا در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد شد و یا نه، اما از کنفرانس های سال قبل سامسونگ به این نتیجه می رسیم که به احتمال قوی این تبلت در نمایشگاه IFA رونمایی شود، نه در کنفرانسی دیگر. این پست درباره ی مشخصات این تبلت حرف زیادی نزده است اما از ترجمه ی این متن چنین به دست می آید که این تبلت بسیار شبیه به پیشینیان خود به خصوص گلکسی تب اس ۲ خواهد بود، و قابلیت های جدیدی را خواهد داشت که فعلا معرفی نشده اند و بسیار جدید خواهند بود.
 
سامسونگ اوایل امسال نسخه ی به روز شده ی تبلت گلکسی تب اس ۲ خود را منتشر کرد و فعلا ما اطلاعات چندانی از قابلیت ها و مشخصات فنی این دستگاه اطلاعات زیادی را در دست نداریم و باید تا زمان معرفی این دستگاه صبر کنیم.
 
منبع: SamMobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا