اخبار

سامسونگ درگلکسی اس۷ از حسگر ۲۳ مگاپیکلسی دوربین زد ۵ بهره خواهد برد

 

معرفی گوشی گلکسی S7 اوایل سال ۲۰۱۶‌میلادی,معرفی گوشی گلکسی S7,گلکسی S7,Waterfall,سامسونگ,گلکسی اس 7,سایت خبری موبایلستان

 
شایعات گذشته خبر از حسگری ۲۰ مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ برای گوشی گلکسی اس ۷ می‌دادند اما به نظر می‌رسد این شرکت در حال مذاکره با سونی برای استفاده از حسگر ۲۳ مگاپیکسلی اکسپریا زد ۵ است. این در حالی است که سونی اعلام کرده بود این حسگر مختص سری اکسپریا خود خواهد بود.
حسگر IMX300 که در اکسپریا زد ۵ مورد استفاده قرار گرفته، آن طور که از شواهد پیدا است نظر سامسونگ را نیز به خود جلب کرده است و این شرکت در حال مذاکره با سونی برای استفاده از این حسگر در پرچمدار آینده‌ی خود یعنی گلکسی اس ۷ است.
این حسگر در سری اکسپریا زد ۵ مورد استفاده قرار گرفته و توانسته در بررسی DXOMark نیز مقام اول را در بین دیگر پرچمداران به خود اختصاص دهد. سونی ابتدا اعلام کرده بود که این حسگر مختص گوشی‌های اکسپریا خواهد بود و اما با توجه به اینکه به احتمال زیاد گلکسی اس ۷ میلیون‌ها نسخه خواهد فروخت، می‌تواند سود بسیاری برای سونی به همراه آورد و ممکن است این شرکت به دلیل سود بالا از تصمیم قبلی خود صرفنظر کند.
به نظر می‌رسد سامسونگ در گلکسی اس ۷ علاوه بر حسگر سونی از حسگر آیسوسل ۲۰ مگاپیکلسی نیر بهره ببرد. سنسوری که براساس روند ۲۸ نانومتری ساخته شده و از الگوی رنگی RWB استفاده می‌کند تا در شرایط نوری نامناسب نویز تصاویر را کاهش دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا