اخبار

سامسونگ سال آینده فقط یک پرچمدار معرفی می‌کند

اگر آنچه پایگاه خبرگزاری کره‌ای به نام نیوسیس منتشر کرده صحت داشته باشد به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد سیاست‌های کنونی خود را تغییر داده و کیفیت را بر کمیت در ارجحیت قرار دهد.
همانطور که مطلع هستید سامسونگ هر سال دو پرچمدار معرفی می‌کرد. در نیمه اول سال شاهد رونمایی گوشی از سری گلکسی اس بودیم و برای نیمه دوم سال نیز محصول جدیدی از سری گلکسی نوت در نظر گرفته می‌شد. در هر صورت آنچه در اخبار جدید آمده بیانگر این است که سامسونگ قصد دارد تنها یک پرچمدار در سال آینده معرفی کند.
پس از ناکامی که سامسونگ در عرضه گلکسی نوت ۷ داشت این موضوع کاملا منطقی به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای بخواهد با طولانی‌تر کردن زمان معرفی از پرچمدار جدیدش به آزمایش آن پرداخته و از عرضه محصولی بی‌نقص اطمینان خاطر پیدا کند.
آنچه در باور کاربران قرار دارد علت ناکامی گلکسی نوت ۷ عرضه زودهنگام آن برای رقابت بهتر با رقیبش یعنی آیفون ۷ است اما آنچه از این مسائل اهمیت بیشتری دارد محصول بعدی کمپانی کره‌ای بوده که باید بتواند از کیفیت بهتری برخوردار شده و به عبارتی بی‌نقص باشد زیرا موفقیت این محصول تاثیر مستقیمی بر نقش کمپانی سامسونگ در بازار تلفن‌های هوشمند خواهد داشت. یکی از مسئولان شرکتی که با سامسونگ همکاری می‌کند در مصاحبه‌ای گفته است:
 

سامسونگ هنوز در مورد اینکه می‌خواهد در استراتژی عرضه پرچمدارانش تغییراتی اعمال کند با ما سخنی به میان نیاورده است اما اگر این اتفاق رخ دهد می‌تواند روی فعالیت تامین کنندگان قطعات تاثیر مستقیم بگذارد.

وی ادامه داد:

در حال حاضر هیچ‌چیز مشخص نبوده و اینکه سامسونگ چطور می‌خواهد شرایطش را بعد از شکستی که گلکسی نوت ۷ داشت تغییر دهد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد تغییر در سیاست‌های سامسونگ و روند تولید محصولاتش خواهد بود.
 

هنوز هیچ‌یک از این احتمالات توسط سامسونگ تایید نشده است اما به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای گزینه‌های دیگری مانند ساختن برند جدید را در دست دارد که البته تغییر در تعداد پرچمدارانی که سال آینده عرضه خواهند شد منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

منبع sammobile
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا