اخبار

سامسونگ قصد دارد نسخه iOS تقریبا تمام اپلیکیشن‌های خود را عرضه کند

طبق اطلاعات درز کرده توسط منبع خبر، شرکت سامسونگ در حال حاضر مشغول توسعه نسخه iOS اپلیکیشن Gear Fit Manager برای فراهم ساختن زیرساخت‌های پشتیبانی دستبند gear fit از محصولات شرکت اپل می‌باشد.
علاوه بر این به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری نیز شاهد انتشار نسخه سازگاری با آیفون اپلیکیشن سلامت S Health خواهیم بود. با این برنامه کاربر می‌تواند فعالیت‌های روزانه خود را ثبت کند. بدین معنی که این برنامه تعداد قدم‌ها، تعداد ضربان قلب، میزان استرس، وضعیت خواب و میزان کالری به دست آمده توسط کاربر را محاسبه خواهد کرد.
توسعه نسخه iOS اپلیکیشن‌های Galaxy View، Remote Control و Family Square که امکان نظارت و کنترل هرچه بیشتر دستگاه‌های سری گلکسی اس  راه از راه دور توسط آیفون امکان‌پذیر می‌کند نیز دور از ذهن نخواهد بود. علاوه بر این انتظار می‌رود نسخه جدید اپلیکیشن دوربین Smart Camera به خوبی با دستگاه‌های مبتنی بر پلتفرم موبایلی اپل سازگار باشد.
با ترکیب سه مؤلفه هوشمند آن هم با یک لمس، اپلیکیشن SMART CAMERA App تمامی قابلیت‌های ارتقا یافته Remote Viewfinder و Mobile Link را به صورت یکپارچه درمی‌آورد و ابزار جدید AutoShare به کاربران این امکان را می‌دهد تا کل فرآیند گرفتن عکس و به اشتراک‌گذاری آن را کنترل کنند.
 
کاربران با بهره‌گیری از این برنامه می‌توانند دوربین گوشی هوشمند خود را از طریق وای‌‌فای کنترل نمایند. در انتها نیز لازم به ذکر است که به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای، با گسترش چتر پشتیبانی خود از دستگاه‌های مبتنی بر iOS، خواهان به وجود آمدن زیرساخت‌های لازم برای اتصال این محصولات به پلتفرم خانه هوشمند جدید خود است.
منبع : sammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا