اخبار

سامسونگ : ویندوز ۱۰ را نصب نکنید !!!

کمپانی سامسونگ در پیامی از کاربران دستگاه های خود خواست تا برای نصب ویندوز ۱۰ بر روی سیستم های خود عجله نکنند.
تقریباً یک سالی از عرضه رسمی ویندوز ۱۰ از سوی کمپانی مایکروسافت می گذرد و آخرین گزارش ها از نصب این پلتفرم بر روی ۳۰۰ میلیون دستگاه از قبیل لپ تاپ ها، رایانه های رومیزی، گوشی های هوشمند، کنسول های اکس باکس وان و گوشی های هوشمند حکایت دارند.

اما سامسونگ در این ۱۲ ماه کار خاصی را برای آماده کردن شرایط مورد نیاز برای بروزرسانی سیستم عامل دستگاه های خود به این نسخه جدید انجام نداده و در بیانیه ای اعلام کرده که هنوز درایورهای دستگاه های این شرکت بروزرسانی نشده اند و ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای کاربران شود.
این بیانیه در حالی عنوان شد که دارندگان دستگاه های این شرکت کره ای، در طی یک سال گذشته، شکایات و گلایه های متعددی را در خصوص عدم امکان بروزرسانی به نسخه ویندوز ۱۰ و یا مشاهده برخی مشکلات در حین استفاده از این پلتفرم مطرح کرده اند.
به عنوان مثال یکی از کاربران عنوان کرده است که کارت وایرلس Broadcom بر روی ویندوز ۱۰ کار نمی کند و تیم پشتیبانی سامسونگ نیز در پاسخ به این کاربر نوشت:

صادقانه بگوییم که ما نصب ویندوز ۱۰ را بر روی هیچ کدام از پی سی ها و یا لپ تاپ های شرکت خود توصیه نمی کنیم. ما هم اکنون در حال هماهنگی با کمپانی مایکروسافت به منظور بررسی و رفع این مشکلات هستیم. در واقع، درایورهایی که ما هم اکنون بر روی وب سایت خود دادیم، با آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز سازگار نیستند. از این رو، پیشنهاد می کنیم که فعلاً با نسخه کنونی ویندوز خود کار کنید و به محض این که ویندوز ۱۰، مشکلی را در پی سی ها و یا لپ تاپ های ما ایجاد نکند، به شما اطلاع خواهیم داد.

علی رغم پیگیری های وب سایت The Register در خصوص زمان دقیق آپدیت شدن درایورها، هنوز پاسخ قاطعی از سوی کارکنان تیم پشتیبانی سامسونگ دریافت نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا