اخبار

تصاویر تازه از گوشی سامسونگ گلکسی j1 ورژن ۲۰۱۶

هر ساله کمپانی های تولید گوشی های هوشمند، برنامه‌ای دارند که طی آن تعداد مشخصی از دستگاه های جدیدشان را به بازار ارائه می‌کند. از این‌ رو‌، سامسونگ که قدرتمند ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند تحت پلتفرم اندروید است، خود را برای عرضه اولین تلفن همراهش در سال ۲۰۱۶ آماده می‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت یکی از این گوشی ها، گلکسی J1 مدل ۲۰۱۶ است که هم اکنون تعدادی از مشخصات آن بوسیله evleaks فاش شده است.
پس از اینکه سری A در نسخه‌ی ۲۰۱۶ پدیدار شد، اکنون نوبت J1 است که در مدل ۲۰۱۶ رنگ و بویی تازه به خود بگیرد. آنطور که فاش شده، سامسونگ گلکسی J1 به دنبال موفقیت چشمگیری که داشته به زودی با مدلی جدید معرفی خواهد شد و احتمالا در رنگ های مشکی، سفید و طلایی نمایان می‌شود.
اما جزئیات فاش شده بیش از رنگ بدنه است. همانگونه که قبلا هم در شایعات عنوان شده بود، گلکسی J1 جدید صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل خواهد داشت که کمی از صفحه نمایش ۴.۳ اینچ  J1 نسخه‌ی ۲۰۱۵ بزرگتر شده است. با این حال، هنوز هم در مقایسه با استندارد های امروزی کوچک است. اندازه به کنار، پیکسل های روی صفحه نمایش به شکل اتوماتیک وار باعث می‌شود J1 یک گوشی پایین رده تلقی گردد. گفته می‌شود پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اگزینوس ۳۴۵۷ در این گوشی به کار برده خواهد شد که احتمالا پاسخی در برابر چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ شرکت کوالکام است. همچنین باید گفت گلکسی J1 سیستم عامل اندروید ۵.۱ و ۱ گیگابایت رم خواهد داشت.
اما در رابطه با زمان معرفی از این محصول، هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است. البته از آنجا که گلکسی J1 سال پیش در ماه ژانویه به طور رسمی پرده برداری شد، مدل جدید نیز ممکن است به طور رسمی در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی شود.
 
منبع: phonearena
 
 

New Samsung Galaxy J1 (2016) images show up -2New-Samsung-Galaxy-J1-(2016

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا