اخبار

سامسونگ گلگسی اس ۷ اج نسخه المپیک به نمایش درآمد + عکس

تنها چند ماه دیگر تا آغاز مسابقات المپیک ریو زمان باقی است. در این میان، سامسونگ یکی از شایسته‌ترین گوشی‌های هوشمندش را تحت تاثیر این مسابقات با عنوان گلکسی اس ۷ اج نسخه المپیک طراحی کرد و حالا تصویری جدید از مدل Olympic Edition منتشرشده است.
المپیک ریو ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۵ مردادماه امسال افتتاح خواهد شد و با این اوصاف، تمامی حوزه‌ها علی الخصوص تکنولوژی رنگ‌ و بویی ورزشی به خود خواهند گرفت. سامسونگ نیز که همیشه یکی از ارکان اصلی در جزئیات رویدادهای ورزشی بوده، طبق آنچه سه ماه پیش مشخص‌شده بود، نسخه‌ای مخصوص المپیک از سامسونگ گلکسی اس ۷ اج طراحی کرده است. این گوشی که به‌عنوان گلکسی اس ۷ اج نسخه المپیک یاد می‌شود به‌تازگی در تصویری جدید رویت شد.
 
 گلکسی اس 7 اج نسخه المپیک
 
افشا کننده سریالی، اوان بلاس اولین تصویر از گلکسی اس ۷ نسخه‌ی المپیک را امروز طی توییتی منتشر کرد. او دراین‌باره گفت: «همان‌طور که در تصویر می‌بینید، این دستگاه درتم مشکلی رنگ با بلندگو و دکمه هوم زرد رنگ ارائه‌شده. در همین حال مقداری از رنگ آبی در حواشی حس‌گر دوربین و مانیتور ضربان قلب وجود دارد. در پایین پشت دستگاه نشان‌واره رسمی بازی‌های المپیک به رنگ آبی دیده می‌شود.»
به‌احتمال‌زیاد گلکسی اس ۷ در نسخه‌ی المپیک، تغییر خاصی به‌جز ظاهر به خود ندیده. البته سامسونگ تم‌های مخصوص به این رقابت‌ها را نیز برای گلکسی اس ۷ در نظر گرفته تا حال و هوای مسابقات در آن ایجاد شود. سوا از این‌ها، دگرگونی دیگری حاصل نشده، هرچند که باید منتظر باشیم و ببینم سامسونگ در روزهای آینده تغییرات جدیدی لحاظ خواهد کرد یا خیر.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا