اخبار

سامسونگ گلگسی گرند پرایم مدل ۲۰۱۶ به طور آزمایشی وارد بازار هند خواهد شد

ساعاتی پیش یک گوشی ۵ اینچی در وب‌ سایت هندی Zauba به نمایش درآمد و این احتمال وجود دارد که این گوشی همان سامسونگ گلگسی گرند پرایم مدل ۲۰۱۶ باشد. در سال ۲۰۱۴ سامسونگ گوشی گلکسی گرند پرایم (Galaxy Grand Prime) را عرضه کرد. دستگاهی که با یک نمایشگر ۵ اینچی شامل رزولوشن تصویری ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل بود و از یک پردازنده چهار هسته‌ای قدرت می‌گرفت. حالا به نظر می‌رسد کره‌ای ها قصد به روز رسانی این سری از محصولات خود را دارند.
۱٫۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی این محصول بودند. علاوه بر این از سنسورهای ۸ و ۵ مگاپیکسلی به ترتیب در بخش پشت و جلوی این محصول بهره گرفته شده بود. اما حالا باید ببینیم سامسونگ برای نسخه جدید از این سری گوشی‌های خود چه مشخصاتی را در نظر گرفته است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت صادرات و واردات هند، Zauba، کمپانی Samsung به طور آزمایشی یک گوشی ۵ اینچی با شماره سریال SM-G532F را وارد بازار هندوستان کرده است. این در حالی است که گلکسی Grand Prime اصلی با شماره سریال SM-G531 شناخته میشد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که این گوشی آزمایشی، مدل جدیدی از موبایل گلکسی گرند پرایم باشد.
شماره مدل SM-G532 تاکنون دو بار در وب‌سایت Zauba ظاهر شده است. این مدل یک بار در تاریخ ۱۲ جولای و باری دیگر در تاریخ ۴ آگوست در این وبگاه لیست شده بود و در مجموع ۷ دستگاه از این گوشی در این دو مرحله به بازار هندوستان وارد شد. لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلگسی گرند پرایم مدل ۲۰۱۶ در سطح پائینی از گوشی‌های هوشمند میان رده جای گرفته است.
تصویر زیر، لیست شدن اسمارت فون گلکسی گرند پرایم مدل ۲۰۱۶ در وب‌ سایت Zauba را نشان می‌دهد. نظر شما در مورد این خبر چیست؟
 
سامسونگ گلگسی گرند پرایم مدل 2016

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا