اخبار

سامسونگ گوشی های Galaxy J7 و Galaxy J5 را معرفی کرد

 

سامسونگ دو گوشی Galaxy J7 و Galaxy J5 که پیش‌تر اطلاعات بسیاری از آن‌ها فاش شده بود را رسما رونمایی کرد. این گوشی‌های میان رده ابتدا وارد بازار چین شده‌اند. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

 
 
فروش رسمی دو گوشی گلکسی جی ۷ و گلکسی جی ۵ از هفته‌ی آینده در چین شروع می‌شود. گلکسی J7 به پردازنده‌ی Snapdragon 615 و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است. اما گلکسی جی ۵ از پردازنده‌ی نسبتا ضعیف‌تر Snapdragon 410 با چهار هسته‌ی ۱.۲ گیگاهرتزی بهره برده و صفحه نمایشِ ۵ اینچی آن دارای رزولوشن ۷۲۰p است.
 
 

ابعاد گلکسی جی ۷ برابر ۱۵۲ در ۷۹.۱ در ۷.۹ میلی‌متر و ابعاد گلکسی جی ۵ برابر ۱۴۲ در ۷۳ در ۸.۵ میلی‌متر است. این دو گوشی به ترتیب دارای باتری ۳۰۰۰ و ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند.

دیگر مشخصات فنی این گوشی‌ها شامل حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو است. هر دو گوشی از اتصال LTE پشتیبانی می‌کنند و اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی نیز بر روی آن‌ها نصب شده است. سامسونگ گوشی‌های جدید سری J را در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی روانه‌ی بازار می کند.

جالب است بدانید که گوشی‌های جدید Galaxy J به فلاش جلو نیز مجهز شده‌اند. قیمت گلکسی جی ۷ حدود ۲۹۰ دلار و جی ۵ حدود ۲۲۵ دلار تعیین شده است. هنوز مشخص نیست که این گوشی‌ها چه زمانی خارج از مرز چین عرضه خواهند شد.
 
 
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا