اخبار

سامسونگ ۳۰ درصد از کارمندانش را اخراج می کند

 

 
هرچند که طراحی جدید و ویژگی های دو اسمارت‌فون گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ ، بسیار نظر طرفداران سامسونگ را جلب کرده و اوضاع مالی این شرکت را تا حد زیادی بهبود بخشید ، اما به نظر می رسد که تغییرات انجام گرفته برای بهتر کردن اوضاع مالی این شرکت کافی نبوده و از این روی سامسونگ قصد دارد برای کاهش هزینه‌های جاری خود ۳۰ درصد از کارکنانش را اخراج کند.
روز جمعه مطلبی در نشریه‌یThe Korea Times منتشر شد که طبق آن سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها تا پایان سال جاری بخشی از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد؛ در همین راستا یکی از مقامات رده بالای سامسونگ در مصاحبه‌ای اولویت اول سامسونگ را صرفه‌جویی در هزینه‌ها عنوان کرده و به گفته‌ی او این شرکت از کارکنان معمولی با عملکرد ضعیف درخواست کرده است تا شغل خود را با دریافت مبلغی قابل توجه ترک کنند.
هم چنین بد نیست بدانید پیش از این نیز سامسونگ درست یک روز پیش از معرفی آیفون ۶ اس نزدیک به ۱۰ هزار نفر از کارکنان خود را برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد اما ظاهرا این مقدار کافی نبوده و ۳۰ درصد دیگر از کارکنان این شرکت کره‌ای به زودی از آن جدا خواهند شد و طبق شواهد عموما از بخش‌های مالی، منابع انسانی و بازاریابی انتخاب می‌شوند. شایان ذکر است مدیران یا کارکنان با بیش از ۵۰ سال سن نیز که بازده‌ی مناسبی نداشته و یا موفق به ترفیع درجه نشده‌اند در طرح بازنشستگی اختیاری طرحC&T سامسونگ قرار خواهند گرفت.
در پایان باید بگوییم سامسونگ تاکنون در خصوص جزئیات این طرح و ابعاد احتمالی آن واکنشی نشان نداده و بیانیه‌‌ای رسمی صادر نکرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا