اخبار

سامسونگ ۴.۵ میلیون واحد گلکسی نوت ۴ را در ماه اول فروخته است

مدتی از زمان عرضه گلکسی نوت ۴ در کشور خانگی سازنده آن و در کنار آن در کشور چین می‌گذرد. عرضه این دستگاه از هفته پیش در چند کشور دیگر شروع شده و در هفته‌های آینده نیز به بازار‌های دیگر کشور‌‌ها وارد خواهد شد. به استناد یک گزارش که رسانه‌های کره‌ای منتشر کرده‌اند، سامسونگ توانسته در اولین ماه عرضه این دستگاه نزدیک به ۴.۵ میلیون واحد از گلکسی نوت ۴ بفروشد.
همانطور که گفتیم بخش اعظمی از این مقدار فروش مربوط به بازار کره جنوبی و چین است چرا که عرضه اولیه در این دو کشور شروع شده است. با این‌حال روند بسیار خوب فروش این دستگاه از همین مقدار مشخص است.
این مقدار واحد فروش رفته از نوت جدید سامسونگ در مقایسه با گلکسی نوت ۳ کمی کاهش را نشان می‌دهد چرا که سامسونگ سال پیش توانست در ماه اولیه عرضه ۵ میلیون واحد گلکسی نوت ۳ بفروشد. کمپانی کره‌ای مدتی است که با افت سود دست و پنجه نرم می‌کند و آن‌ها امیدوار هستند که گلکسی نوت ۴ و گلکسی آلفا بتواند سود آن‌ها را افزایش دهد و آن‌ها را به بالا بکشد.
همانطور که می‌دانید گلکسی نوت ۴ سامسونگ با یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی که ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل رزولوشن دارد، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 805/ اکسینوس ۵۴۳۳، حافظه رم ۳ گیگابابتی، حافظه داخلی ۳۲ تا ۶۴ گیگابایت، دوربین ۱۶ مگاپیکسل همراه با لرزشگیر اپتیکال در عقب و ۳.۷ مگاپیکسل در جلو، باتری ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۴.۴.۴ همراه شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا