اخبار

سامسونگ Galaxy S7 احتمالا ارزان تر ارائه خواهد شد …

Galaxy-S7-concept

دیشب در جشن سالانه کمپانی سامسونگ نائب رئیس هیئت مدیره آقای Kwon Oh-Hyun پس از پایکوبی و جشن شروع به صحبت در مورد سختی های بازار کار کرد.طبق گفته ی او اسمارت فون ها، تلویزیون ها و دیگر محصولات الکترونیکی در حال ورود به یک دوره رشد آهسته هستند در حالی که رقبای معروف این شرکت فن آوری های جدید و مدل های کسب و کار تازه ای را بوجود آورده اند و در صورتیکه ما در برابر این تغییرات مقاومت کنیم شانسی برای بقا نخواهیم داشت.
البته ،جشن های سالیانه نمی تواند مکانی برای ایجاد تغییرات اساسی باشد اما می توانیم تا حدودی چیزهایی که آقای Kwon Oh-Hyun در ذهن دارد را بخوانیم.سامسونگ در ماه دسامبر دچار تغییراتی در هیئت مدیره خود خواهد شد که این تغییرات به خودی خود بر خط تولید این شرکت تاثیر گذار خواهد بود. بر همین اساس تحلیل گر معروف Pan Jiutang  شایعه ی کاهش ۱۰ درصدی قیمت گلکسی S7  را نسبت به سایر پرچمداران این شرکت مطرح کرد.
احتمالا حرکت مشابه سامسونگ در کاهش ۱۰ درصدی قیمت گوشی های S6 و S6 Edge را به خاطر دارید.به نظر می رسد این استراتژی مفید بوده است و همین رویکرد برای محصول جدید سامسونگ در پیش گرفته خواهد شد.این کم ترین کاری است که سامسونگ می تواند برای رقایت با رقبای بزرگ چینی خود انجام دهد تا بتواند از نظر به صرفه بودن در خرید و قیمت تمام شده برای مشتری با آن ها رقابت کند.
اگر چه در سه ماهه گذشته سامسونگ به لطف استراتژی های مناسبش در فروش گوشی های پرچمدار توانست یک آمار فروش مثبت را بدست آورد اما این کمپانی  خود را برای سالی با رشد آهسته آماده می کند.سامسونگ در مواجه با بازار اشباع شده و قیمت های رقابتی سایر رقبا قصد دارد عکس العملی نشان دهد که بتواند قیمت تمام شده گوشی های خود را کاهش دهد و بتواند همچنان بازار فروش گوشی های همراه را در دست داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا