اخبار

سرویس ارتباط ویدئویی بلک بری BBM راهی گوشی های اندرویدی و آیفون می شود

امروزه راه های زیادی برای ارتباط تصویری بین افراد وجود دارد، سرویس هایی مانند اسکایپ، هنگ اوت و فیس بوک مسنجر از بهترین این برنامه ها هستند. اما اگر شما هنوز به اکوسیستم فراموش شده ی بلک بری وابسته هستید و با آن خو گرفته اید، خبر خوبی منتظر شماست. با تکفارس همراه باشید.

بلک بری به تازگی نسخه ی بتای برنامه ی پیام رسان BBM را برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه کرده است. این برنامه رایگان بوده و برای استفاده هیچ نیازی به ورود به حساب کاربری ندارد، اما این برنامه فعلا در ایالات متحده و کانادا عرضه شده است. ظاهرا این کار برای رفع باگ های احتمالی بوده است. هر چند این برنامه به صورت جهانی در ماه جولای عرضه خواهد شد.
پیام رسان BBM یکی از معدود برنامه های بلک بری است که هنوز عده ی زیادی از آن استفاده می کنند، هر چند اعتبار امنیتی این برنامه با گزارشی که چندی پیش RCMP مبنی بر اینکه توانسته دسترسی نا محدودی به اطلاعات کاربران داشته باشد، منتشر کرد، زیر سوال رفت. به همین دلیل این شرکت کانادایی اخیرا جندین قابلیت جدید برای حفاظت از حریم خصوصی افراد، برای این برنامه به رایگان منتشر کرد، که شامل یک زمانسنج مشابه اسنپ چت و قابلیت حذف پیام های فرستاده شده می شد. بلک بری هم اکنون خودش دستگاه های اندرویدی می سازد و به همین خاطر سعی می کند تجربه ی برنامه ی های این شرکت در سیستم عامل بلک بری ۱۰ را به سیستم عامل های اندروید و iOS ببرد. حال باید منتظر ماند و دید بازخورد های استفاده از این برنامه چگونه خواهد بود. آیا این برنامه می تواند سهمی از این بازار را به دست گیرد یا نه !.
منبع: Engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا