اخبار

سرویس پرداخت همراه شیائومی Mi Pay به صورت رسمی شروع به کار کرد

شرکت شیائومی در آوریل سال جاری میلادی اعلام کرد که قصد دارد به زودی وارد عرصه پرداخت‌های همراه شود. در این مدت شاهد حضور پر رنگ شرکت‌هایی همچون گوگل، اپل و سامسونگ در این حوزه بوده‌ایم و طبیعی است که شرکت شیائومی نیز برای عقب نماندن از رقبای خود دست به کار شود. اکنون Lei Jun، مدیر عامل شیائومی به صورت رسمی شروع به کار این سرویس با نام Mi Pay را اعلام کرده است.
 
همان طور که پیش بینی می‌شد سرویس Mi Pay در این مرحله تنها برای ساکنان کشور چین قابل استفاده خواهد بود، در هر حال از آنجایی که یکی از اصلی‌ترین اهداف شرکت شیائومی طی سال‌های گذشته حضور قدرتمند در خارج از مرزهای چین و به صورت جهانی است، می‌توان پیش بینی کرد که می پی به زودی در سایر کشورهای جهان نیز قابل استفاده شود.
از جمله بانک‌هایی که از سرویس پرداخت همراه جدید شرکت شیائومی پشتیبانی می‌کنند می توان به china Construction Bank، Bank of Communications، China Merchants Bank، Huaxia Bank، Minsheng Bank، Ping An Bank و Industrial Bank اشاره کرد.
 
سرویس جدید شرکت شیائومی از لحاظ عملکرد کاملا مشابه با سایر سرویس‌های پرداخت همراه و بر مبنای استفاده از فناوری NFC خواهد بود. گوشی هوشمند شیائومی Mi 5 از NFC پشتیبانی می‌کند به این ترتیب این گوشی یکی از اولین گزینه‌های کاربران برای استفاده از این سرویس جدید خواهد بود.
 
انتظار می رود که بخش عمده‌ای از گوشی‌هایی که شیائومی در آینده تولید می‌کند از این فناوری و درنتیجه سرویس پرداختی جدید این شرکت پشتیبانی کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سرویس Mi Pay نیز می‌تواند همانند گوشی‌های تولید شده توسط شیائومی، در رقابت با سرویس‌هایی همچون اپل پی بازار را تحت سلطه خود درآورد یا نه.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا