اخبار

سونی: بازی The Last Guardian انتظارات را برآورده خواهد کرد

استودیوی Team Ico از سال ۲۰۰۷ مشغول به توسعه بازی The Last Guardian بوده است و در این سال ها، انتظارات از بازی مورد اشاره بسیار بالا رفته و حالا شاید به حدی رسیده باشد که سازندگان قادر به برآورده سازی آنها نباشند. با این حال، شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای جهانی سونی می گوید که The Last Guardian به خوبی قادر خواهد بود تا انتظارات را برآورده کند.
یوشیدا در مصاحبه اخیر خود گفته است: «نه، من نگران نیستم. من به تیم سازنده و چشم اندازی که آقای اودا [کارگردان The Last Guardian] برای خود ترسیم کرده اعتماد کامل دارم. ما بسیار هیجان زده ایم که بالاخره می توانیم این بازی که باید بالاخره عرضه می شد را تجربه کنیم.» وی در ادامه می گوید: «بسیاری از مردم منتظر بازی هستند و انتظار دارم که وقتی عرضه شود از آن لذت ببرند.»
در ادامه از یوشیدا پرسیده شد که با توجه به چرخه طولانی توسعه The Last Guardian آیا هیچوقت سونی تصمیم گرفته بود تا ساخت آن را کنسل کند یا خیر. وی این مسئله را تکذیب کرده و می گوید که طی این سال ها، The Last Guardian همواره مسیر توسعه را پیموده و هیچوقت نزدیک به کنسل شدن نبوده است. «یکی از دلایل اصلی طولانی شدن روند ساخت پروژه، تصمیم عرضه آن روی پلی استیشن ۴ به جای پلی استیشن ۳ بود. بنابراین بسیاری از تلاش های مهندسی باید دوباره از نو انجام می شدند که سبب شد توسعه آن به طول انجامد.»
«حالا تیم ما بسیار هیجان زده است که بالاخره می تواند بازی را در دسترس عموم قرار دهد. اما ما نمی خواهیم داستان را لو دهیم و به همین جهت، نمایش زیادی از بازی را مشاهده نخواهید کرد. ما می خواهیم تا مردم واقعا از بازی لذت ببرند.» در هر حال، بعد از سال ها انتظار در نمایشگاه E3 امسال بالاخره از تاریخ عرضه The Last Guardian رونمایی شد و دوست داران آن می توانند در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان ماه) منتظر عرضه اش روی پلتفرم پلی استیشن ۴ باشند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا