اخبار

سونی: کاربران PSP و PS Vita با Skype خداحافظی کنند!

چند وقتی است که به نظر می رسد عمر PS Vita رو به اتمام است و کمپانی سازنده آن دیگر دل و دماغ گذشته را برای پشتیبانی از آن ندارد. و حالا باز هم خبری بد برای دارندگان کنسول های قابل حمل PSP و PS Vita: سونی از این پس از برنامه Skype بر روی این دو پلتفرم پشتیبانی نخواهد کرد.
 
سونی این خبر را در وبسابت رسمی خود به شرح زیر اعلام کرد:
 
” در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۶، کمپانی Sony Computer Entertainment به پشتیبانی خود از اپلیکیشن Skype در پلتفرم های PSP و PS Vita پایان خواهد داد.
از ۲۲ مارس ۲۰۱۶ نیز نرم افزار Skype مخصوص PS Vita از PlayStation Store حذف می شود. ما از کاربران این کنسول ها بابت بروز هر گونه ناراحتی عذر خواهی می کنیم و از این که ما را درک می کنید سپاس گزاریم. ”
 
اینکه برنامه Skype برای PSP از زمان عرضه اش در سال ۲۰۰۸ تا کنون پشتیبانی شده است، بسیار جالب توجه است. اما متاسفانه این برنامه برای PS Vita با توجه به عرضه شدن آن در سال ۲۰۱۲، آنقدرها دوام نیاورد.
 
پلتفرم PS Vita پیش از این پشتیبانی برخی نرم افزار های دیگر همچون Facebook و YouTube را از دست داده بود و همه این ها می تواند نشان دهنده این مطلب باشد که این کنسول دیگر مورد استفاده کاربران زیادی قرار نمی گیرد.
سونی نیز در ماه های اخیر از تبلیغ این پلتفرم دست کشیده و تمرکز خود را بر روی PS4 و PlayStation VR قرار داده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا