اخبار

سونی گوشی هوشمند جدیدی را دی ماه به بازار معرفی می‌کند

به نظر می رسد سونی از همین حالا خود را آماده شروعی قدرتمند برای سال ۲۰۱۶ می‌کند. این شرکت اخیرا دعوت نامه‌های خود را برای مراسم CES 2016‌ ارسال کرده است.
مراسم سونی ۱۵ دی ماه در مرکز همایش‌های لاس وگاس  برگزار می‌شود. به احتمال زیاد سونی در این مراسم خبرهایی در مورد هدست واقعیت مجازی، دوربین سایبر شات، تلویزیون جدید بسیار باریک و شاید یک گوشی هوشمند جدید خواهد داشت.
البته برخی از منابع خبری از اکسپریا زد ۶ بعنوان گوشی هوشمندی که سونی در مراسم خود از آن رونمایی خواهد کرد خبر داده‌اند، ولی بعید به نظر می رسد با توجه به این که اکسپریا زد ۵ به تازگی توسط سونی معرفی شده است، شاهد معرفی اکسپریا زد ۶ باشیم. در واقع معرفی نسل جدید پرچمدار سونی در دی ماه فقط باعث افت فروش اکسپریا زد ۵ شده و کسانی که در حال حاضر این پرچمدار سونی را خریداری کرده‌اند، سرخورده خواهند کرد. بنابراین فکر می‌کنیم سونی به اندازه کافی از روال سابق خود که هر ۶ ماه پرچمدار جدیدی معرفی می کرد درس گرفته و دیگر این اشتباه را تکرار نخواهد کرد.
به نظر می‌رسد دوباره  پس از مدتی که شاهد معرفی آیفون‌های جدید، گلکسی نوت  ۵ سامسونگ همچنین اکسپریا زد ۵ سونی بودیم دوباره کم کم رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند این بار با معرفی گوشی جدیدی از سونی و البته گوشی‌هایی از شرکت‌های دیگر شدت خواهد گرفت. طبق گزارش‌ها سامسونگ هم خود را برای رونمایی از گلکسی اس ۷ در ۲ اسفند در مراسم Unpacked 2016  آماده می‌کند.
معمولا در این بازه‌ی زمانی گوشی‌های هوشمند اندرویدی خوبی به بازار عرضه می‌شوند و با توجه به این که اسنپدراگون ۸۲۰ هم حالا بطور رسمی رونمایی شده است بعید نیست که شاهد یک گوشی هوشمند جدید از سوی سونی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ باشیم.
البته شاید شانس معرفی اکسپریا زد ۵ اولترا بیش از اکسپریا زد ۶ باشد. این فبلت که انتظار می رود به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم
LPDRR4،
نمایشگر ۶.۴۴ اینچی  با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و البته یک باتری با ظرفیت بالا مجهز باشد می‌تواند رقابت در بازار فبلت‌ها را در کنار فبلت‌های جدیدی از سامسونگ، اچ‌تی‌سی و شیائومی داغ‌تر کند.
با این اوصاف بیشتر انتظار داریم که سونی از فبلت خود در جریان CES 2016 ‌رونمایی کند و معرفی پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا زد ۶ را به نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ موکول نماید. نظر شما در این مورد چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا