اخبار

شایعاتی در مورد اچ تی سی Perfume

اچ تی سی، بعد از نتایج مالی خوبش اکنون به سراغ دومین خبر خوب می‌رود. با اینکه هنوز کاملا مشخص نیست پرچمدار بعدی این کمپانی چه گوشی خواهد بود، شایعاتی درمورد یک گوشی جدید با نام پرفیوم ( Perfume ) به وجود آمده است. این موضوع در حالی اتفاق افتاد که قبلا احتمال میرفت اچ تی سی پرچمدار بعدی خود را با نام O2 روانه ی بازار کند.
 
تنها بخش کمی از اطلاعات این گوشی در دسترس بوده و آن هم مجهز شدن به اندروید ۶.۱ و رابط کابری سنس ۸ می باشد. با توجه به اینکه تنها چند ماه از عمر اندروید ۶ می‌گذرد، باید تا ماه ژوئن برای عرضه شدن اندروید ۶.۱ منتظر بمانیم. بنابراین، اگر این شایعه درست باشد معقول و منطقی به نظر می‌رسد که اج تی سی گوشی پرفیوم را در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ معرفی نماید.
 
اکنون هیچ چیز بیشتری در مورد اچ تی سی پرفیوم در دسترس نیست. اما انتظار میرود که پرفیوم اسم رمز باشد. در مورد اچ تی سی O2 گفته میشد که صفحه نمایش ۶ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت/۱۶گیگابایت خواهد داشت. در مورد سایر مشخصات آن انتظار می‌رود دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسل داشته باشد و به یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود. در واقع میتوان صفحه نمایش آن را اندازه ی بین ۵ و ۶ اینچ دانست. همچنین پیشبینی میشود طبق معمول، در این گوشی نیز از اسپیکر بوم ساند استفاده شود. تا به اینجای کار و با این شایعات، به نظر می‌رسد که اچ تی سی پرچمدار بسیار خوبی را برای سال ۲۰۱۶ در نظر دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا