اخبار

شایعه : احتمالا لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی از سری لومیا خواهد بود

برند لومیا را نوکیا با سیستم عامل ویندوز بر سر زبان‌ها انداخت و حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا لومیا ۶۵۰ را به عنوان آخرین گوشی از این خانواده معرفی کرده و لومیا را به نقطه‌ی پایان خود برساند.

مایکروسافت گوشی لومیا ۶۵۰ را در روز ۸ بهمن ماه معرفی خواهد کرد. گزارش‌های جدید خبر از به پایان رسیدن برند لومیا می‌دهند و این گوشی را آخرین گوشی هوشمند از این سری می‌دانند.
ظاهرا لومیا ۶۵۰، دارای صفحه نمایش ۵ اینچی اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۲۱۰ یا ۲۱۲، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش با میکرو اس‌دی و دوربین اصلی و ثانویه‌ی ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.
در حالی که برخی گزارش‌ها خبر از معرفی لومیا ۷۵۰ و لومیا ۸۵۰ در نمایشگاه MWC 2016 می‌دادند اما گزارش جدید بیان می‌کند که مایکروسافت از معرفی این گوشی‌ها منصرف شده و لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی با برند لومیا خواهد بود.
البته برچیده شدن برند لومیا به معنای اتمام راه برای ویندوزفون‌ها نیست و گوشی‌های بعدی مایکروسافت از سری سرفیس معرفی خواهند شد. سری که به نظر می‌رسد علاوه بر لپ‌تاپ و تبلت در آینده شاهد معرفی گوشی هوشمند نیز از آن خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا