اخبار

شایعه : اپل می خواهد دکمه ی هوم را از ایفون حذف کند !

شرکت بزرگ اپل قصد دارد دکمه HOME را از پتنت و محصول جدید خود حذف کند و از یک دکمه ۳ بعدی استفاده نماید به این صورت که این دکمه بر روی صفحه نمایش محصول بعدی شرکت اپل خواهد بود و خبری از دکمه HOME به صورت فیزیکی که در محصولات قبلی مشاهده می‌شد دیگر نیست.
پتنتی توسط اپل در روز چهارشنبه پیدا شد که نشان از یک دکمه ی هوم تاچ آیدی آیفون و آی پد که می توانند یک تکنولوژی مشابه صفحه نمایش تاچ سه بعدی آیفون ۶ اس،  یا پد های فورس تاچ موجود بر روی لپ تاپ مک بوک داشته باشند یعنی اینکه برای دکمه HOME آیفون بعدی از هیچ کلید فیزیکی و قابل مشاهده استفاده نشود و این کلید بر روی صفحه نمایش قرار داشته باشد.
در صورت حذف دکمه ی HOME در آیفون ، به جای یک دکمه فیزیکی شما باید به نمایشگر فشار وارد کنید، مانند دکمه هومی که در حال حاضر بر روی آی فون و آی پد، قرار دارد که البته با اضافه شدن کارایی آن باعث ایجاد آسیب و اصطحلاک بیشتر صفحه نمایش می‌شود اما از این دکمه مانند کلید فیزیکی آیفون می‌توانید برای روشن کردن دستگاه و یا ورود به موبایل از طریق اثر انگشت کار خود را جلو ببرید و. هیچ گونه مشکلی در این فکر جدید و خوب پیدا نمی‌شود.
شرکت اپل که کار هایی مانند حذف کردن جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون در آیفون ۷ و همچنین بخش سی دی در مک بوک در سال ۲۰۱۳ و همچنین حال با حذف کردن دکمه HOME در محصول بعدی خود قصد رهایی از تکنولوژی های قدیمی و منسوخ شده و رفتن به دنبال راهکار‌های بهتر و جدید تر است تا کاربری از محصولاتش پیش از پیش راحت تر شود و کاربران از محصولاتش رضایت داشته باشند حال این فکر که شاید عملی شود و شایعاتی از استفاده آن قبل از منتشر شدن این خبر در آیفون ۷ بود می‌تواند باعث راحتی کاربران و باریک و نازک تر شدن دستگاه و همچنین کم شدن وزن این محصول شود.
به خاطر داشته باشید که با این حال، این فقط یک پتنت است، که اغلب هرگز در یک محصول فیزیکی واقعی در قفسه های فروشگاه اپل دیده نمی شود، البته به نظر می رسد که حذف دکمه ی هوم آیفون نزدیک خواهد بود و در یکی از محصولات این شرکت استفاده خواهد شد آنهم در سال ۲۰۱۷ میلادی که بسیار نزدیک است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا