اخبار

شایعه: تصویری از شخصیت اصلی بازی Watch Dogs 2 لو رفت

امروز یک بازیگر موشن کپچر تصویری از بازی Watch Dogs 2 را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که موجب شکل گیری شایعات و بحث‌های فراوانی پیرامون دومین نسخه از بازی پرسر و صدای شرکت یوبی‌سافت و شخصیت اصلی این بازی شد. حساب کاربری این بازیگر موشن کپچر پس از انتشار این تصویر به حالت private در آمد، با این حال می‌توانید یک نسخه ذخیره شده از حساب کاربری وی را از طریق وبسایت Gametsu مشاهده کنید.
طبق توضیحات موجود در رابطه با تصویر، این بازیگر یک «کار موشن کپچر هیجان انگیز به عنوان شخصیت اصلی یک فرنچایز بازی جدید» در اختیار دارد. وی تعداد فراوانی هشتگ نیز به تصویر افزوده که یکی از آنها #WatchDogs2 می‌باشد:

تصویر شخصیت اصلی بازی Watch Dogs 2

شخصیت اصلی بازی watch dogs 2
با وجود تمامی شواهد موجود، این خبر و تصویر منتشر شده همچنان به عنوان یک شایعه قلمداد می‌شود تا هنگامی که به صورت رسمی تایید شود.
شایان ذکر است ادامه بازی Watch Dogs طی گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۵ شرکت یوبی‌سافت رونمایی شد و شرکت اعلام کرده بود بازی Watch Dogs 2 برای انتشار در اواخر سال مالی ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. شرکت یوبی‌سافت هفته آینده آخرین گزارش سال مالی ۲۰۱۵ شرکت را منتشر خواهد کرد و ممکن است طی تماسی که با سرمایه گذاران شرکت برقرار خواهد شد، اطلاعات بیشتری در رابطه با بازی Watch Dogs 2 منتشر شود.
همچنین به احتمال فراوان یوبی‌سافت در طول کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2016 اطلاعات بیشتری در رابطه با بازی Watch Dogs 2 منتشر خواهد کرد.
لازم به ذکر است کنفرانس خبری شرکت یوبی سافت در نمایشگاه E3 در تاریخ ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار شده و به صورت زنده از طریق شبکه Twitch و یوتیوب بخش خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا