اخبار

شایعه : سونی احتمالا با گوشی Xperia PP10 به نمایشگاه MWC 2016 خواهد آمد

سونی یکی از شرکت های حاظر در نمایشگاه MWC امسال است.این کمپانی سال ۲۰۱۵ عملکرد ضعیفی در حوزه گوشی های هوشمند داشت و نتایج خوبی به دست نیاورد و به نظر نمی رسد که برنامه بزرگی برای MWC 2016 داشته باشد.با ابن حال امروز تصویری رندر شده از یک گوشی جدید سونی با نام Xperia PP10 منتشر شده . با اینکه هیچ اطلاعاتی از ویژگی های سخت افزاری آن فاش نده است، اما گفته شده که در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد.
همانطور که در بالا اشاره شد، ظاهرا یکی از محصولاتی که سونی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ از آن رونمایی می‌کند گوشی هوشمندی با نام Xperia PP10 است. البته ممکن است نام تجاری این گوشی متفاوت باشد، اما اطلاعات و نام مربوط به آن از سوی آقای ایوان بلاس با حساب کاربر مشهور @evleaks در شبکه اجتماعی توییتر به همین صورت منتشر شده است. بنا به گزارش این منبع، ظاهرا سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ از محصولات میان رده و پایین رده‌ای رونمایی خواهد کرد و شاهد معرفی پرچمدار یا محصولی قدرتمند از سوی این برند ژاپنی نخواهیم بود. گوشی هوشمند Xperia PP10 در واقع یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولاتی خواهد بود که در جریان نمایشگاه MWC 2016 از سوی سونی معرفی می‌شود.
xperia-pp10-1
متاسفانه در حال حاضر هیچ اشاره دقیقی به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افراری این محصول نشده، اما طبق تصویری که از آن منتشر شده می‌توان نتیجه‌گیری کرد که محل قرارگیری دکمه‌های فیزیکی آن دقیقا مشابه با شرایط قرارگیری دکمه‌های فیریکی گوشی هوشمند اکسپریا زد ۵ سونی است. دوربین اصلی دستگاه از چراغ فلش LED اختصاصی بهره‌مند می‌شود و محل قرارگیری آن در بخش فوقانی و سمت چپ پنل پشتی دستگاه در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است که در تصویر ضمیمه شده به تاریخ پنجم ماه ژوئن اشاره شده است. بنابراین شاید در این روز شاهد عرضه رسمی این گوشی از سوی شرکت سونی باشیم. در شرایطی که تاریخ عرضه این گوشی برای روز پنجم ماه ژوئن تعیین شده باشد، بدون تردید در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. کنفرانس مطبوعاتی سونی روز دوشنبه برگزار می‌شود و احتمالا در جریان این کنفرانس شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود.
منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا