اخبار

شایعه: شیائومی در Redmi 4 از Helio X20 استفاده می کند

شیائومی در حدود شش ماهی که از سال جاری میلادی می گذرد به نسبت تعداد اندکی محصول معرفی کرده است، و شیائومی Mi5 مهمترین محصول معرفی شده توسط این کمپانی بوده است. در کنار این محصول، شیائومی چند محصول با برند Redmi و همچنین فبلت Mi Max را نیز رونمایی کرد. لازم به ذکر است که تا این لحظه شیائومی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه از سری Redmi به فروش رسانده که اهمیت این سری را برای این کمپانی دو چندان می کند. Redmi3 یکی از گوشی های سری ردمی است که امسال معرفی شده است و حالا به نظر می رسد که جانشین آن نیز در راه است.
با توجه به مطالبی که در چین منتشر شده است، شیائومی در تولید Redmi 4 از پردازنده ده هسته ای ۶۴ بیتی Helio X20 استفاده کرده است. در حال حاضر این تنها اطلاعات منتشر شده در خصوص Redmi 4 است، اما اگر این موضوع صحت داشته باشد ردمی ۴ می تواند اسمارت فونی باشد که خیلی ها را به خود جلب کند؛ بخصوص اگر شیائومی بتواند آن را با قیمتی مناسب وارد بازار کند. همانطور که حتما به خاطر دارید Redmi 3 از پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۶ برخوردار است که پردازنده ای بسیار قدرتمند است اما قطعا با Helio X20 که قدرتمندترین پردازنده شرکت مدیاتک است قابل مقایسه نیست.
فقط مثل همیشه به خاطر داشته باشیم که این ها فقط شایعاتی هستند که همیشه پیش از معرفی یک محصول جدید به گوش می رسند. Redmi 2 در ژانویه ۲۰۱۵ معرفی شد و دنباله رو آن یعنی Redmi 3 نیز ژانویه امسال رونمایی شد، بنابراین احتمالا Redmi 4 هم ژانویه سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. تا آن زمان هنوز شش ماه وقت باقیست و اخبار و شایعات متعددی در این مدت به گوش خواهد رسید. به هر حال گفته می شود ردمی ۴ از جمله گوشی های اقتصادی باشد که شیائومی در چند نسخه متفاوت عرضه خواهد کرد. ردمی ۲ و۳ بدنه ای پلاستیکی دارند، ولی انتظار می رود ردمی ۴ با بدنه ای فلزی عرضه شود. بهتر است دل به این شایعات نبندیم و تا انتشار اخبار رسمی در خصوص این محصول جدید منتظر بمانیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا