آموزش و ترفنداخبار

چگونه در شروع بکار ویندوز برنامه دلخواهمان بازشود؟

چگونه در شروع بکار ویندوز برنامه دلخواهمان بازشود؟ : اگر شما از کاریرانی هستید که اولویت کاری شما در کامپیوترتان برنامه خاصی می باشد و هر روز با آن برنامه ها سر و کار دارید و بیشتر فعالیت شما مربوط به همان برنامه ها می باشد. حتما نیاز شما به این می باشد که با هر با روشن نمودن کامپیوتر و بالا آمدن ویندوز نرم افزار های مورد دلخواه شما در اول باز شوند تا شما بتوانید هر چه زود تر به کار های خود در ویندوزتان دست یابید.
برای اینکه شما بتوانید این کار را انجام دهید ابتدا باید از نرم افزار های متفاوتی در ویندوز خود استفاده نمایید. که این کار موقتی می باشد و بعد از مدتی ریبوت شدن کامپیوتر شما این اطلاعات پاک می شوند. اما اگر از روشی که ما در این پست برای شما خواهیم گفت ، استفاده نمایید. برنامه های شما تا عبد در اولین شروع باز خواهند شد. پس با زوم تک همراه باشید.
ابتدا برنامه مورد نظرتان را که دوست دارید در اول باز شود را کلیک راست نموده و در دسکتاپ شورت کات کنید. بعد منوی ویندوز را از پایین باز کرده و به قسمت All program مراجعه فرمایید. بعد در این قسمت برنامه هایی را مشاهده می فرمایید که در ویندوز شما نصب شده اند. از میان این اپیکیشن ها پوشه ی Start up را پیدا کرده و آن را باز کنید.
بعد از این کار شما می توانید داخل این پوشه برنامه هایی را مشاهده نمایید که در زمان روشن شدن کامپیوترتان باز می شدند. اگر این لیست را خالی دیدید پس حتما در زمان شروع ویندوزتان برنامه ای باز نمی شد. خوب حالا شورت کاتی که از برنامه مورد نظر در دسکتاپ تهیه کرده بودید را انتقال دهید به داخل پوشه Start up و بعد راست کلیک کرده و Refresh نمایید. بعد از آن هم پنجره را ببندید.
حال از این به پس زمانی که شما کامپیوتر خود را روشن نمودید با بالا آمدن ویندوز ونمایان شدن دسکتاپ ، نرم افزار مورد نظر شما باز خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا