اخبار

شیائومی می خواهد رقیبی برای آیفون SE بسازد

آیا علاقه به گوشی با ابعاد کوچک اما قدرت سخت افزاری بالا دارید؟ خب، به نظر می‌رسد که شیائومی به فکر شما بوده و قصد دارد تا گوشی ۴.۳ اینچی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بسازد؛ گوشی که می‌تواند رقیب سرسختی برای آیفون SE باشد.
شاید بتوان یکی از بهترین گوشی‌هایی که شیائومی تاکنون ساخته را شیائومی می ۲ ( Xiaomi Mi 2 ) دانست که آن نیز از صفحه‌ای به ابعاد ۴.۳ اینچ بهره می‌برد. بعد از معرفی آیفون SE و بازخورد خوبی که این گوشی داشته گویا کمپانی چینی نیز به وسوسه افتاده تا موبایل قدرتمند اما در ابعاد کوچک بسازد تا روانه بازار کند.
 
شیائومی رقیبی برای آیفون SE
 
به تازگی یک تصویر از گوشی مرموزی که هنوز نام آن مشخص نیست در وب سایت‌های چینی قرار گرفت که گفته شده دارای صفحه‌ای به ابعاد ۴.۳ اینچ است و پاسخ کمپانی چینی به معرفی آیفون جدید کمپانی اپل خواهد بود.
البته عکسی که منتشر شده چندان واضح نیست اما می‌توان انتظار داشت که یک دکمه‌ی خانه‌ی فیزیکی در این گوشی به کار رود و همچنین سنسور اسکنر اثر انگشت نیز بر روی آن قرار گیرد.

گوشی مرموز شیائومی غولی‌ست در قابی کوچک

طبق شایعات، این گوشی قرار است در خرداد ماه عرضه شود و از مشخصاتی مانند صفحه‌ی ۷۲۰p، دوربین عقب با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی (فاقد OIS خواهد بود)، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا رام، و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره ببرد.
این در حالی است که آیفون SE دارای یک تراشه‌ی A9 ساخت اپل، ۲ گیگابایت رم، حافظه‌ی رام ۱۶/۶۴ گیگابایتی، و دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی است. البته شاید زود باشد تا بتوان این دو گوشی را با یک دیگر مقایسه کرد، اما مشخصات به کار رفته در محصول جدید کمپانی چینی خبر از یک رقیب قدرتمند برای آیفون SE می‌دهد.
گوشی جدید شیائومی قرار است ۱۹۰۰ یوان چین (معادل ۲۹۱ دلار آمریکا) قیمت داشته باشد و نکته‌ی جالبی که وجود دارد داشتن شباهت‌هایی به می ۲ است. هر دو گوشی از رزولوشن و سایز یکسانی بهره می‌برند و به احتمال زیاد برای کاربران و طرفداران قدیمی شیائومی می‌تواند عرضه‌ی یک مدل مشابه با شیائومی Mi 2 خبر خوشی باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا