اخبار

شیائومی Mi 5s و Mi Note 2 ترکیبی از فلز و شیشه خواهند بود

در حال حاضر Mi 5 پرچمدار کمپانی شیائومی است، عنوانی که ممکن است به زودی به اسمارت فون دیگری واگذار شود.Mi 5 در ماه فوریه و در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی شد و در حال حاضر در چین، هند و تعدادی دیگر از کشورهای آسیایی عرضه می شود. حالا به نظر می رسد شیائومی قصد دارد نمونه جدیدی از Mi 5 را در آینده ای نزدیک و به همراه جانشین Mi Note معرفی کند.
چند وقتی است اخبار و شایعاتی در خصوص Mi 5s و Mi Note 2 به گوش می رسد، دو اسمارت فونی که قرار است در هفته ها یا ماه های آتی راهی بازار شوند. بر اساس شایعات، هر دو این گوشی ها با پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۱ همراه هستند و از پنل های حساس به فشار برخوردارند.
اخیراً نیز گزارش جدیدی در چین که در سایت Weibo نیز منتشر شده است از این حکایت دارد که Mi 5s و Mi Note 2 از بدنه ای شیشه ای برخوردارند. این احتمالاً بدان معنی است که شیائومی قصد دارد از بدنه ای مشابه آنچه در Mi5 به کار رفته بود استفاده کند: دو صفحه شیشه ای و یک شاسی فلزی در بین آنها. بنابراین احتمال اینکه Mi 5s ساختاری مانند Mi 5 داشته باشد زیاد است. البته سایز آن بزرگ تر خواهد بود. در خصوص می نوت ۲ هم انتظار یک سری تغییرات وجود دارد ولی واقعیت این است که این فبلت هم شباهت زیادی به Mi 5 خواهد داشت.
همانطور که گفته شد احتمال داده می شود در این دو گوشی از اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکوم استفاده شود و اندروید مارشمالو بطور پیش فرض بر روی آنها نصب باشد. شیائومی می ۵ اس از نمایشگری ۵٫۵ اینچی با ۶ گیگا بایت رم برخوردار است؛ در حالیکه، می نوت ۲ با نمایشگری ۵٫۷ اینچی با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری معرفی می شود.
دوربین اصلی این فبلت احتمالا ۱۶ مگاپیکسلی است و اگر بتوان به صحت شایعات اخیر اعتماد کرد، گران ترین نسخه می نوت ۲ حدود ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. شیائومی نیز تایید کرده است که اواخر ماه جاری میلادی قصد معرفی یک پرچمدار جدید را دارد، پس باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا