اخبار

شیائومی Redmi Pro معرفی شد؛ صفحه ۵٫۵ اینچی و دوربین دوگانه ۱۳مگاپیکسلی

بالاخره شیائومی از نخستین گوشی دو دوربینه‌ی خود، گوشی هوشمند شیائومی Redmi Pro رونمایی کرد. این محصول که دارای دو لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در قسمت پشتی خود است، از یک تراشه هلیو ایکس ۲۵، سه یا ۴ گیگابایت رم، باتری ۴,۰۵۰ میلی‌آمپری و حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد.
 

همانطور که شیائومی قولش را داده بود دقایقی پیش از گوشی هوشمند شیائومی Redmi Pro (به طور کامل Xiaomi Redmi Pro) مقرون به صرفه جذاب بعدی خود رونمایی کرد. اما هدف از عبارت «پرو» در نام این محصول چیست؟ از آنجایی که شیائومی ردمی پرو به دو دوربین پشتی مجهز است و این دو دوربین با ارتباطی که با یکدیگر برقرار می‌کنند می‌توانند تصاویر عمق میدانی جذابی را تولید کنند و فوکوس با کیفیت‌تری را نسبت به سایر محصولات این کمپانی به ارمغان خواهد آورد.
 
شیائومی Redmi Pro
 

چینش این دو دوربین بر خلاف سایر گوشی‌های دو دوربینه بازار به صورت عمودی است. یکی از این سنسورها، لنز ۱۳ مگاپیکسلی Sony IMX258 بوده و دیگری لنز ۵ مگاپیکسلی سامسونگ است که بیشترین وظیفه در ویژگی عمق میدان تصاویر بر عهده آن خواهد بود. جالب اینجاست که شیائومی حتی تصاویر گرفته شده با این دوربین را نیز به انتشار رسانده است تا قدرت عکاسی نخستین گوشی دو دوربینه‌ی خود را به رقبای خودن شان دهد.
 
شیائومی Redmi Pro
در کنار ویژگی‌های جذاب عمق میدان، این تلفن دارای قیمت ۲۲۵ دلار خواهد بود که بدون شک چنین قیمت مناسب و رقابتی می‌تواند آن را یکی از با ارزش‌ترین گوشی‌های هوشمند کند. گوشی هوشمند شیائومی Redmi Pro از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با پنل AMOLED، پردازنده ۱۰ هسته‌ای هلیو ایکس ۲۵ مدیاتک، ۳/۴ گیگابایت رم و همچنین حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد.

 
تمام این مشخصات در یک بدنه آلومینیومی قرار گرفته‌اند که در چند رنگ همراه با یک اسکنر اثر انگشت، درگاه مدرن USB نوع C و کلید فیزیکی هوم عرضه اندام می‌کند. اگر این مشخصات برای شما قانع کننده نیست، باید بگوییم که محصول جدید کمپانی شیائومی از یک باتری ۴,۰۵۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد که توانایی روشن نگه داشتن صفحه گوشی شما به مدت ۲ روز در شرایط استفاده‌ی استاندارد را خواهد داشت.
 
 
بر اساس گفته‌های رسمی، فروش هوشمند شیائومی Redmi Pro از هفته آینده و در تاریخ ۶ آگوست در کشور چین آغاز خواهد شد. شما برای خرید مدل حاوی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن باید ۲۲۵ دلار بپردازید. اگر نیازمند مشخصات بیشتری هستید، برای خرید نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۲۵۵ دلار و یا نسخه‌ی حاوی ۴ گیگابایت رم – ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن ۲۹۹ دلار باید هزینه کنید. البته انتظار می‌رود با عرضه این محصول به خارج از خاک چین، شاهد افزایش ۲۰ الی ۳۰ درصدی قیمت شیائومی ردمی پرو باشیم.
 

Xiaomi Redmi Pro

 

گالری تصاویر گرفته شده با دوربین شیائومی Redmi Pro

شیائومی Redmi Pro

شیائومی Redmi Pro

شیائومی Redmi Pro

شیائومی Redmi Pro

منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا